waar slaat dit op!!!!!
Hallo Ralf,
Ik zag je advertentie staan in Vraag en Aanbod en heb besloten deze te verwijderen. De reden hiervoor is dat je in je advertentie zaken uit meerdere categorieën aanbood. We raden je aan om onze voorwaarden een keer goed door te lezen voor je nogmaals een advertentie plaatst. Deze kun je vinden op: reviews: Tweakers.net FAQ. Als je je advertentie opsplitst naar categorie mag je ze opnieuw plaatsen. Succes ermee!
Deze mail is gebaseerd op een standaard template en wordt geregistreerd. Mocht in te toekomst blijken dat we je meerdere keren hebben moeten mailen voor soortgelijke situaties, dan kunnen we overwegen om je account te blokkeren, maar zo ver willen we het natuurlijk niet laten komen
.
Met vriendelijke groet,
Namens Tweakers.net,
Harm Hilvers
mijn advertentie was dus:
-------------------------------
DUAL AMD 2000 MP
Datum: Wed 28 May 2003 / Tijd: 11:26 / IP: 62.238.224.194
Te ruil aangeboden..
een 120 gig schijf (WD1200JB) , 256 MB DRR (KINGSTON), DUAL Asus moederbord (A7M266-D). 2x 2000 MP processors..
Dit alles heeft garantie
(de MP`s zijn gemod)
alles werkt en er zit garantie op..
Ruilen voor:
Ruilen voor pentium Intel Pentium 4 2,6Ghz 800Mhz en plank
mag ik weten wat hier nou fout aan is?
ik heb deze advertentie meerdere malen gehad en er is nooit wat van gezegrt
Hallo Ralf,
Ik zag je advertentie staan in Vraag en Aanbod en heb besloten deze te verwijderen. De reden hiervoor is dat je in je advertentie zaken uit meerdere categorieën aanbood. We raden je aan om onze voorwaarden een keer goed door te lezen voor je nogmaals een advertentie plaatst. Deze kun je vinden op: reviews: Tweakers.net FAQ. Als je je advertentie opsplitst naar categorie mag je ze opnieuw plaatsen. Succes ermee!
Deze mail is gebaseerd op een standaard template en wordt geregistreerd. Mocht in te toekomst blijken dat we je meerdere keren hebben moeten mailen voor soortgelijke situaties, dan kunnen we overwegen om je account te blokkeren, maar zo ver willen we het natuurlijk niet laten komen
Met vriendelijke groet,
Namens Tweakers.net,
Harm Hilvers
mijn advertentie was dus:
-------------------------------
DUAL AMD 2000 MP
Datum: Wed 28 May 2003 / Tijd: 11:26 / IP: 62.238.224.194
Te ruil aangeboden..
een 120 gig schijf (WD1200JB) , 256 MB DRR (KINGSTON), DUAL Asus moederbord (A7M266-D). 2x 2000 MP processors..
Dit alles heeft garantie
(de MP`s zijn gemod)
alles werkt en er zit garantie op..
Ruilen voor:
Ruilen voor pentium Intel Pentium 4 2,6Ghz 800Mhz en plank
mag ik weten wat hier nou fout aan is?
ik heb deze advertentie meerdere malen gehad en er is nooit wat van gezegrt