(BitTorrent) bestanden samenvoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008

• staafonline
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09-2019
ik heb dus voor de eerste keer BitTorrent _/-\o_ gebruikt en heb ik een grote cd image gedownload maar hij is in stukjes :'( dus
eerste deel van cd in file 1
tweede deel van cd in in file 2
enz
ik denk dat als je ze allemaal samen zijn, een rar bestand is want ik kan ze allemaal openen met winrar

dus nu mijn vraag hoe kan ik ze allemaal samenvoegen

alvast bedant :*)

• marko77
  • Laatst online: 06-05-2025
volgens mij heb je gewoon 2 rar files waarvan 1 de eerste is en de ander de 2e?
die kan je gewoon uitpakken zodat het 1 file wordt

Mijn rig

• staafonline
nee ze hebben allemaal andere extensies bijvoorbeel .001 .002 .003 .004 enz en daar 52 bestandjes van een grote elk betsandje ongeveer 14 mb

• staafonline
dus niemand weet een antwoord hierop

Verwijderd

-Open er eentje in winrar (of winace)
-pak het bestand uit

Deze methode met allemaal kleine filetjes is er om ervoor te zorgen dat je van allerlei servers de pakketten kan leechen en dan toch de hele file krijgt. Suc6
offtopic:
BTW kicken binnen 24 uur = not done

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:25

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Wil je samenvoegen of uitpakken?
Uitpakken kan via dubbelklikken op .RAR bestand. Na uitpakken kun je het natuurlijk weer inpakken in één bestand.....

This footer is intentionally left blank

• staafonline
ja ik pak het uit maar als ik dan bij de volgende begin vraagt windows of ik het wil overschrijven en dat wil ik hellemaal niet
zemoeten toch samen gevoegt worden en niet over elkaar heen geschreven worden anders heeft het nog geen zin

[ Voor 32% gewijzigd door staafonline op 28-05-2003 17:03 ]

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:19
Er hoeft nix samengevoegd te worden, Winrar zal gewoon netjes van bestand.rar naar bestand.r00 gaan en dan door naar de rest. Wat ie doet is de boel ergens uitpakken, waarschijnlijk heb je dit al eens geprobeerd, en dus vraagt Winrar netjes of hij dat mag overschrijven. Geef anders gewoon een andere uitpaklocatie op (Tip: nieuwe lege map in bv. c:\temp) en probeer opnieuw.
Persoonlijk 'nooit' problemen mee gehad... :+

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• staafonline
het enige probleem is dat er geen rar bestand is maar van die vage exstensies .001 .002 .003 .004 enz...
maar jij zegt dus dat je alleen het 1ste bestand moet uitpakken en dat is genoeg

[ Voor 29% gewijzigd door staafonline op 28-05-2003 17:17 ]

Verwijderd

Probeer het eens met Winace, ik heb zelf hetzelfde gehad met 001 bestanden en dergelijke.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

staafonline schreef op 28 May 2003 @ 16:54:
dus niemand weet een antwoord hierop
Moet dat per se binnen 9 minuten :?

Bel dan naar een betaalde helpdesk, ik kan je dan wel m'n 06 nummer geven, dan ben je binnen no-time geholpen tegen een lekker hoog uur loon. Heb wat meer geduld aub, wacht hier op GoT ajb een uurtje of 24 (zie ook de algemene FAQ forumgedrag) :)

En verder: binnen SA [search=.001 uitpakken] geeft als eerste hit .001 .002 .003

Tips zat in de search dacht ik zo :Y)

Als dat niet genoeg is: vraag dan over 24 uur maar even via Schop een Modje of je topic weer open kan, dan heb je tenminste de tijd gehad om zelf even te zoeken :)

offtopic:
/me moest toch ook maar eens naar BitTorrent gaan kijken :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.