Toon posts:

Max Payne werkt niet onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Max Payne wil maar niet draaien bij mij, ik heb windows xp, zou toch moeten kunnen. Werkelijk iedereen die ik ken en dat spel heeft en windows xp kan het gewoon spelen. Het gekke op m'n laptop, ook met xp, draait ie gewoon alleen nogal brak. Op m'n desktop met xp home draait ie dus niet, krijg een error. Heb al van alles geprobeerd, update patches, vernieuwede drivers voor de videokaart,, faq's van max payne maar niks helpt, hebben jullie misschien een idee, dit zijn mijn specs:
Asus P4s8x Mobo
P4 2,4 GHz, 533 fsb
512 MB ddr PC 2700 dane-electronic
Asus Geforce 4, ti4200, 128 mb ddr, 8x agp
Soundblaster live 5.1

Alvast bedankt!!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Welke error krijg en heb je ook al de drivers voor je mobo gupdate?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Move > Spielerij - Problemen & Vragen
En lees de SPV sticky en geef wat meer informatie.

Verwijderd

Topicstarter
het is niet zo zeer een error, bij het laden van de eerste level om te beginnen, springt het gewoon terug op windows bureaublad. En ik heb alles wat er te updaten valt geupdate...
Heb van het spel geprobeerd de kwaliteit op het laagst te zetten, geen effect...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:28
Ik heb zelf ook dit probleem, maar soms kan ik gewoon spelen door sommige instellingen op medium te zetten terwijl alles op high staat. Vooral de laatste (5) instellingen op medium zetten helpt vaak bij mij.

The devil is in the details.

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik had dat ook. Je moet een goede combinatie van instellingen hebben. Dat werd tenminste vermeldt op de site. Maar dit is al zo`n tijd geleden dat ik niet meer precies weet war wat en hoe :/

Ja doe maar.

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-02 16:29
NvE schreef op 28 May 2003 @ 19:11:
Ik had dat ook. Je moet een goede combinatie van instellingen hebben. Dat werd tenminste vermeldt op de site. Maar dit is al zo`n tijd geleden dat ik niet meer precies weet war wat en hoe :/
texture details van iets omlaag op medium :)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 23:43

Wom

Nadat ik de laatste drivers van Nvidia had geinstalleerd had ik hetzelfde probleem. Met de standaard drivers van Windows nergens problemen mee. Dit is echter wel met een GF2 GTS.

• justanotheruser
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-12-2025

justanotheruser

#hashtag

sp1 installeren deed bij mij eens de truc

To Tweak Or Not To Tweak

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 12:05

Remi

Moo!

Vaag.. dat "drop-back-to-desktop" probleem was in versie 1.1 gefixt. Welke versie gebruik je nu? Trouwens ik heb MP gewoon kunnen spelen zonder SP1 onder Win XP.

Verwijderd

Topicstarter
zal wel es effe wat proberen, in ieder geval bedankt allemaal
Pagina: 1