De database in ArcServe is in dit netwerk 3 GB!!! groot. Met de database manager kun je wel records verwijderen, maar dit haalt niets uit. De grootte blijft even groot. Weet iemand een oplossing om de ArcServe database kleiner te maken? Ik kan het bij opties e.d. nergens vinden en met de aparte database tool ook niet.
Verwijderd
...tja... meer info dan maar niet? De grootte is nl. afhankelijk van de omvang van het "werkgebied" van A'serve...
Lees eerst even de FAQ van PNS over postings ivm de probleemomschrijving. Wellicht kunnen we je dan verder helpen.
Lees eerst even de FAQ van PNS over postings ivm de probleemomschrijving. Wellicht kunnen we je dan verder helpen.
Werkt het prunen wel correct? Heb je uberhaupt wel een job hier voor scheduled?
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Op de CAI site staan genoeg opties om de databse aan te pakken... www.cai.com
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Nu niet lachen om deze tip: ARCServe de-installeren, en her-installeren.
Ik heb dit ooit eerder gehad, enorm grote, en toen ook corrupte database. Ik heb zo'n beetje elk commando gehad (reken op zo'n 3 uur doorlooptijd per GB per commando)
Herinstallereen is sneller.
Ik heb dit ooit eerder gehad, enorm grote, en toen ook corrupte database. Ik heb zo'n beetje elk commando gehad (reken op zo'n 3 uur doorlooptijd per GB per commando)
Herinstallereen is sneller.
Hoe loopt je prunning ?
Welke versie AS op welk platform ?
Heb je de DB al eens keihard met de manager laten verwijderen ?
Heb je uberhaupt al bij cheynne op de site (support forums) gekeken ?
Oftewel, meer input needed. Verder krijg ik niet de indruk dat je zelf ook echt iets hebt geprobeerd c.q. gezocht.
Welke versie AS op welk platform ?
Heb je de DB al eens keihard met de manager laten verwijderen ?
Heb je uberhaupt al bij cheynne op de site (support forums) gekeken ?
Oftewel, meer input needed. Verder krijg ik niet de indruk dat je zelf ook echt iets hebt geprobeerd c.q. gezocht.
Tijd voor een nieuwe sig..
Heb ik ook eens gehad bij ArcServe 6.61, gewoon filetje weggegooid, nu wordt ie wel regelmatig opgeruimd.
[ Voor 5% gewijzigd door ZeRoC00L op 29-05-2003 11:58 ]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Uum.... ik heb een aantal dingen geprobeerd. In de database manager een grote hoeveelheid geschiedenis weggegooid, geprobeerd om handmatig al die files te deleten en kijken of hij ze dan zelf opnieuw aanmaakte (helaas niet). Op de site werd ik ook niet veel wijzer.
Ik weet dat in de oudere versies tot 6.61 een dbmgr.exe is die je database kan cleanen etc.
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Ik heb een oplossing gevonden! Via ArcServe server admin 'initialize database' uitvoeren... hij maakt dan de hele database leeg! Wel jammer dat je daar niet kunt kiezen dat je bepaalde onderdelen nog wilt laten, staan, maarja. Mijn hd- space probleem is in ieder geval opgelost
Euh .. misschien beetje dom van mij, maar als je probs hebt met je AS database, ga ik er toch wel van uit dat je dit juist als allereerste doet 
Overigens kun je wel per database kiezen hoor.
Overigens kun je wel per database kiezen hoor.
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1