Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Niet op de site van Acer? Of van nVdia imo ook wel
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Effe googlen .... heb een GF4 420 go en heb van dell nieuwe drivers gepikt voor op mijn Toshiba.
acer vind het niet belangrijk dat je je detonators update, en daarnaast zegt nvidia dat ik bij mijn oem moet zijn...
beetje kastje-muur-kastje verhaal...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Overigens is het upgraden van de drivers voor deze kaart niet zo heel erg nuttig, de nieuwste drivers zijn niet zo voor deze kaart bedoelt, net zo min als voor een gewone Gf2 GTS. Drivers uit de 2x.xx serie blijken het beste te zijn 
En idd even zelf zoeken is het beste, wat jij niet kan vinden kunnen anderen ook niet voor je vinden.
En idd even zelf zoeken is het beste, wat jij niet kan vinden kunnen anderen ook niet voor je vinden.
nou, het zit zo, als ik met die 27.xx drivers een dvd afspeel, heb ik grote groete strepen over mijn beeld.Pollewob schreef op 29 May 2003 @ 12:43:
Overigens is het upgraden van de drivers voor deze kaart niet zo heel erg nuttig, de nieuwste drivers zijn niet zo voor deze kaart bedoelt, net zo min als voor een gewone Gf2 GTS. Drivers uit de 2x.xx serie blijken het beste te zijn
ik heb nu de 43.02 gf2go drivers van dell geinstalleerd, en mijn dvd speler werkt nu goed, maar nu werkt mijn dual monitor opstelling niet...
het is een beetje aankloten dus...
Pagina: 1