[nokia 2100] uitzetten toetsenbordverlichting

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Topicstarter
Ik heb hier een nokia 2100 maar de verlichting van het toetsenbord is enorm fel.

Nu heb ik de online handleiding al gelezen, maar zover ik kan zien kan ik alleen met behulp van een headset de toetsenbord verlichting uitzetten. (maar dat is nog de vraag, want de handleiding spreekt alleen over aan of ritmisch, en niet expleciet over uit.)

ook een vlotte search leverde alleen een stukje op over het feit dat de 2100 uit was, maar niet over de uitschakeling van de verlichting.

Is er iemand die mij kan vertellen hoe of wat?
(natuurlijk kan ik mijn collega naar een servicewinkel sturen, maar ik wil wel enigszinds de schijn ophouden dat ik alles weet ;) )

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

schop

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:49

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

:?

Maar volgens mij zoek je om iets wat niet mogelijk is. k heb tenminste bij al mn Nokia's nog niet de mogelijkheid gevonden om de verlichting uit te kunnen zetten (alleen bij spelletjes).
En mocht het werken mbv een headset, dan zou je die constant aangesloten moeten hebben :/

Andere mogelijkheid misschien: ander telefooncover?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Volgens mij is het niet mogelijk om het uit te zetten, anders had dit wel in een menu gestaan.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 21:14 ]

Verwijderd

ledjes vervangen door minder felle exemplaren :?

het is even werk, maar dan heb je ook wat ;)

• MrE

MrE

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 21:24:
ledjes vervangen door minder felle exemplaren :?

het is even werk, maar dan heb je ook wat ;)
Mwa, we hebben het hier over een collega wiens enige raakvlak met teaken het lakken van haar nagels is, of het laten zetten van een navelpiercing.
Dus laat ik dat solderen maar uitsluiten.
HaaZ schreef op 28 May 2003 @ 17:29:
[...]

:?

Maar volgens mij zoek je om iets wat niet mogelijk is. k heb tenminste bij al mn Nokia's nog niet de mogelijkheid gevonden om de verlichting uit te kunnen zetten (alleen bij spelletjes).
En mocht het werken mbv een headset, dan zou je die constant aangesloten moeten hebben :/

Andere mogelijkheid misschien: ander telefooncover?
Ik heb het bij mijn 3310 nog niet hoeven doen, maar deze 2100 kan je volgens mij vanuit de ruimte zien als hij aan gaat, zo fel is die.
Volgens de handleiding kan hij 'ritmisch knipperen' of 'aan' als de headset ingepluged is.
Tja, wat 'aan' kan, moet ook 'uit' kunnen toch?
Ik vind het alleen vaag dat je zo'n optie alleen met behulp van een headset kan aanpassen (volgens mij is dit een vorm van koppelverkoop ;) )

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:49

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

MrE schreef op 28 May 2003 @ 21:54:
Ik heb het bij mijn 3310 nog niet hoeven doen, maar deze 2100 kan je volgens mij vanuit de ruimte zien als hij aan gaat, zo fel is die.
Volgens de handleiding kan hij 'ritmisch knipperen' of 'aan' als de headset ingepluged is.
Tja, wat 'aan' kan, moet ook 'uit' kunnen toch?
Ik vind het alleen vaag dat je zo'n optie alleen met behulp van een headset kan aanpassen (volgens mij is dit een vorm van koppelverkoop ;) )
Die headset optie misschien voor in de auto?
Aan, display brand als er gebeld wordt
ritmisch knipperen, display knippert als er gebeld wordt > valt meer op als je autorijdt en geen beltoon aan hebt

dènk ik..

wil niet zeggen dat er een optie 'uit' moet zijn. Enige mogelijkheid die ik zie is ledjes vervangen / cover vervangen..

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• MrE

MrE

Topicstarter
Ok, nog één poging.
Niemand die de verlichting uit heeft kunnen zetten m.b.v. van het menu?

Pagina: 1