Toon posts:

Levertijden Sony wel héél extreem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dus: nog ff snel een mooie digitale Mini-DV camera kopen voordat ik op vakantie ga... NIET DUS!!!

Ik had dus de Sony DCR-TRV33 en de nieuwe DCR-PC105 op het oog... Informeren bij een aantal zaken... NERGENS op voorraad :?

Blijkt dat Sony bezig is met de implementatie van een nieuw voorraadinformatiesysteem, waardoor de hele zooi overhoop ligt... Kortom, ik kan op vakantie zonder een goeie miniDV-cam :'(

Of heeft een van jullie misschien een goeie oplossing?? :)

Of heeft iemand anders misschien een andere topcamera??

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 15:14 ]

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:28
Bij de makro deze week een Samsung camera voor 270 euro excl. btw :)

[ Voor 13% gewijzigd door Stefke op 28-05-2003 15:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
stefijn schreef op 28 May 2003 @ 15:02:
Bij de makro deze week een Samsung camera voor 270 euro excl. btw :)
Had dus eigenlijk wel een iets betere camera op het oog ;)

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
JVS heeft ook mooie :)
Alleen niet zo klein geloof ik :)

Verwijderd

Topicstarter
Sn3akz schreef op 28 May 2003 @ 15:03:
JVS heeft ook mooie :)
Alleen niet zo klein geloof ik :)
JVC heeft idd ook mooie, én kleinere... Alleen twijfel ik altijd nog aan de kwaliteit ervan... Volgens mij is Sony toch weer net iets beter... Qua beeldstabilisatie zowiezo volgens mij...

Verwijderd

Topicstarter
Wat doe ik hieraan zeg??? Wil toch echt graag die TRV33 hebben....

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 15:05:
[...]

JVC heeft idd ook mooie, én kleinere... Alleen twijfel ik altijd nog aan de kwaliteit ervan... Volgens mij is Sony toch weer net iets beter... Qua beeldstabilisatie zowiezo volgens mij...
ik weet niet of sony beter is als JVC, maar JVC hoort zeker wel tot de betere merken, een JVC is dan ook echt geen miskoop. We hebbe hier ook een digi cam van JVC echt een top ding

maar dis wel erg offtopic eigenlijk

[ Voor 4% gewijzigd door Toet3r op 28-05-2003 15:10 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:10

pietje63

RTFM

ga ergens rondkijken waar iemand op internet met zo'n ding loopt te pronken en ga dan daar een keer op bezoek 8)7

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja da's het probleem, iedereen biedt de camera's aan, maar ze hebben hem allemaal al een maand of langer niet op voorraad... Dankzij Sony

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 15:05:
Dat wil ik aanvechten :)

Wij verkopen allebei de merken, ik heb van allebei de merken verschillende modellen getest en ik ben meer te spreken over JVC dan over Sony. Qua techniek dan. Qua design is Sony vette winnaar, maar op beeldkwaliteit en inventiviteit wint JVC toch...

De keuze is uiteraard geheel aan jou :D

Verwijderd

Ik heb de TRV33 afgelopen dinsdag zien staan bij de Dixons in Roermond. Zou daar eens informeren als ik jou was (als je hem zo graag wilt hebben!)

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:39
owjee, op digi vidcams ook al lange levertijden.
Kan ik ook wel begrijpen, ze zijn wel stukken goedkoper geworden (naar verhouding)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Je moet sony badhoevendorp ff proberen. die hebben ook een mega grote showroom enzo.
Als ze het daar niet hebben kan je het wel vergeten denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
sjuk schreef op 29 May 2003 @ 13:02:
Je moet sony badhoevendorp ff proberen. die hebben ook een mega grote showroom enzo.
Als ze het daar niet hebben kan je het wel vergeten denk ik.
Ken ik die ook eerst telefonisch bereiken oftie wel op voorraad is daaro?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Sony bedenkt wel iedere keer andere redenen waarom ze niet kunnen leveren he :|

Het is al 2 jaar lang pure bagger met leveren van Sony producten ihmo, ongeacht wat het is. Ik weet ondertussen niet meer of je zit maanden te wachten.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1