Toon posts:

keuze tussen 2 ADSL providers

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een dillemma:

- ik kan kiezen tussen ZonNet Breedband Family met 512 kbit download en 128 kbit upload voor 34,- per maand.

- en XS4ALL met 256 kbit download en 64 kbit upload voor 36,- per maand.

voor de rest zijn de voorwaarden hetzelfde.

welke moet ik kiezen; het is de keuze tussen meer voor minder en betrouwbaarheid.

wat raden jullie me aan?

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 05:55

Sen

<-->

Als xs4all aanhanger zeg ik zonnet. Puur omdat je bij xs4all een datalimiet van 2 gb hebt. En dan heb je dus niks aan newszilla.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:13
Ik zou persoonlijk dan voor zonnet gaan. Zit hier zelf met Xs4all, en is prima. Maar Zonnet is wel 2x zo snel bij jou. Zou dan voor de snelheid gaan.

Verwijderd

Sen heb jij met xs4all data limiet??? Dat is vaag want ik heb ook xs4all en geen data limiet of ik ben nog nooit over dat limiet heen gegaan maar dat is wel heel erg onwaarschijnlijk. Heb zelf xs4all bevalt me prima nooit problemen enzo. Alleen jah ik weet nix over dat zonnet. Misschien dat iemand met ervaring van beide providers je beter kan helpen.

Verwijderd

Gewoon xs4all, heb je betrouwbaarheid en als je een keer problemen hebt kun je gewoon bellen zonder een halfuur in de wacht te staan, heb je stabiele en goede verbinding etc.

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-04 18:56
Nou, ik heb geinstalleerd zien worden bij 2 vrienden van mij. De een is er 2 weken mee bezig geweest, en uren aan de telefoon gehangen met versatel, zonnet en E-tech (van het modem). En toen is het probleem pas opgelost.

Bij de 2e vriend zaten er verkeerde software bij (gebrand cd'tje) en was hij foutief aangesloten of zo (versatel lezing)

DUs als ik jou was zou ik gewoon voor zekerheid kiezen. (mxstream van xs4all)

Ikzelf heb Mxstream van planet en dat werkt SUPERRRR (maar mischien ben ik bevooroordeeld omdat ik jaren ben gemarteld met kabel van casema)

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:42

Wimo.

Shake and Bake!

ga eerst wat onderzoek doen naar de betrouwebaardheid van zonnet (xs4all zit wel snor) Mocht het zo zijn dat zonnet gewoon goed en stabiel is zou ik het wel weten. je bent toch gek als je met een pissnelheid akkoord gaat voor alleen de 'naam' en de helpdesk

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 22:57

TweakBoy

---

De Liteversies van ADSL van KPN hebben een limiet van 2024 mb per maand. (256/64)
Voor beide is het gewoon op de lijn van KPN telecom. Over het algemeen vind ik de klantenservice van zon wat aardiger voor de beginner. Als vergevorderde zou ik XS4ALL aanraden i.v.m. kennis van de helpdesk.

---

Verwijderd

Topicstarter
ik neem aan dat probleem van DEvRV niet iets is wat vaste prik bij ze is....

toch?

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-04 18:56
Nou dat weet ik niet, ik probeer alleen ervaringen aan te geven van mensen die ik ken. En ik ken 2 mensen die versatel zonnet hebben geinstalleerd en bij beide mensen was het raak.

Trouwens ik ken er zelfs nog één waar het niet in keer goed gegaan is! Omdat verkeerde software had meegekregen.

Verwijderd

Topicstarter
nou, mijn vader is altijd erg zakelijk en correct EN duidelijk, dus dat zit wel goed :-D

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Vragen over Zonnet vs. verschillende Lite-abo's zijn hier al vrij vaak langsgekomen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.