dvdr+ of dual brander kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 11:40
vandaag kreeg ik een aktie folder binnen van paradigit.....
hierin stonden twee dvdbrander een nec nd1300 +/- voor 299 en een nec 1100 + voor 169
Nu wilde ik eigenlijk wachten met het kopen van een brander tot ik een nieuw systeem gekocht had, alleen je snapt het 169 euro kunnen we nu wel missen. Ik wil de brander gaan gebruiken voor filmpjes te copieren. Alleen nu is mij niet echt duidelijk als ik alle originele films kan copieren en dan alleen een probleem heb als ik een dvd-r wil copieren. Na bellen met paradigit kreeg ik een vaag verhaal, van tja het is eigenlijk alleen een probleem als je playstation spellen wil copieren, en je moet kijken als je standallone een + of een - is.

Na zoeken met de search heb ik alleen kunnen vinden dat het copieren van plus naar min alleen kan indien je eerst alles op je hd copiert.Verder heb ik gezien dat dit veelvoorkomende branders zijn alleen op de andere vragen krijg ik geen duidelijk antwoord

De brander komt tijdelijk in een pIII650 512mb 13 gb maxtor

Welke problemen kan ik verwachten als ik de 1100 koop... toch niet dat ik er na een jaar niks meer aan heb of zo ...
Verder wil ik graag weten als er andere zijn die op een dergelijk "zwak" systeem gebruik maken van een dvd brander, en als dit natuurlijk goed gaat

Money isn't rellevant..... who you are is.....

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:54

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Bij mij draait de 1100A al een paar weken probleemloos in een PIII 450 MHz / 512 MB / 80 + 120 GB.
Top brandertje...

This footer is intentionally left blank

Verwijderd

Er is een groot topic over de NEC brander, daar kun je de ervaringen bekijken. Daarnaast zou ik wel willen weten wat je moet doen bij films die meer dan 4,7 GB zijn. Rippen? en dan op 2 dvd's zetten? Kun je makkelijk knippen in de film anders?

*denk wel dat het goed loopt op je systeem hoor :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 14:37 ]

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36

Rival24

I'll Be Back

Ik zag vandaag in het Micro Elektro krantje een Panasonic DVD+/- brander voor 249 icm Pinacle Instant copy, misschien ook een ideetje voor je?
Alleen nu is mij niet echt duidelijk als ik alle originele films kan copieren en dan alleen een probleem heb als ik een dvd-r wil copieren
Die zin snap ik niet.

http://www.vcdhelp.com/dvdplayers
Hier kun je zien of je standalone speler + of - of beide standaarden kan afspelen. Verder heb je ook nog het probleem of je dvd schijfjes compatible zijn met je standalone.
De brander komt tijdelijk in een pIII650 512mb 13 gb maxtor
Die HDD is te klein als je originele dvd's wilt kopieren.
Welke problemen kan ik verwachten als ik de 1100 koop...
Je kunt geen -r kopieren, dat is het enige "probleem", verder schijnt het zo te zijn dat je die nec kunt flashen naar een nd1300, maar dat is met de search vast wel ergens te vinden.

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-03 18:29

Masselink

Voor de dorst

Je kunt wel -r lezen, en op +r branden, maar dan kan het orginele apparaat het weer niet aan denk ik.

Koffie en meer...

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:41

GeeBee

Oddball

Heb er zelf ook een.
DVD's backuppen doe ik met DVDShrink en bakken met Nero. Werkt met videocompressie maar het verschil is op een gewone TV niet te zien.

Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (23-05-2003), daarin staat alle informatie die je maar kan wensen B)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.