durf tegenwoordig geen topic te openen zonder aangevallen met termen als UTFS. ik zeg alvast dat ik dit al lang en breed heb gedaan. Ik wil het volgende graag voor elkaar krijgen. Alle video- codecs van mijn systeem krijgen -> DivX XviD 3ivx etc. Dit heb ik al geprobeerd.
- Search gebruikt
- via software de codec packs verwijderd en alles wat los was installed. Ik kan hierna nog steeds DivX films kijken
- via het codec in configuratiescherm. Als ik later kijk staan ze er gewoon weer vrolijk bij.
Ik heb dus verscheidene codec packs er al opgehad (nu kazaa codec pack).
Ik zou dus graag een (eenvoudige) oplossing hiervoor willen. In de vorm van een simpel progje of een procedure om dit op te ruimen. Anders installeer ik XP wel weer opnieuw *zucht*
- Search gebruikt
- via software de codec packs verwijderd en alles wat los was installed. Ik kan hierna nog steeds DivX films kijken
- via het codec in configuratiescherm. Als ik later kijk staan ze er gewoon weer vrolijk bij.
Ik heb dus verscheidene codec packs er al opgehad (nu kazaa codec pack).
Ik zou dus graag een (eenvoudige) oplossing hiervoor willen. In de vorm van een simpel progje of een procedure om dit op te ruimen. Anders installeer ik XP wel weer opnieuw *zucht*
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)