Waarom worden topics zo ontzettend snel dichtgegooid?!

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:32
Kan er hier niet meer gediscusseerd worden over onderwerpen??

Er zijn al veel mensen die het gezegd hebben, maar ik sluit me er WEDEROM bij aan. GoT is NIET meer wat het geweest is!!

Sinds de komst van machtsgeile lite-modjes word alles maar her en der op slot gegooid, en de 'echte' mod's doen ook al niet meer al te veel moeite...

En waarschijnlijk krijg ik nu een OW of een BAN omdat ik 'me niet kan gedragen' terwijl ik me hier gvd beter gedraag dan de gemiddelde 16jarige puber die lite-mod is geworden omdat hij niks beters te doen heeft dan de hele dag op GoT rond te zwerven...

GEZELLIG HIER!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Sabbath schreef op 28 May 2003 @ 13:41:
En waarschijnlijk krijg ik nu een OW of een BAN omdat ik 'me niet kan gedragen' terwijl ik me hier gvd beter gedraag dan de gemiddelde 16jarige puber die lite-mod is geworden omdat hij niks beters te doen heeft dan de hele dag op GoT rond te zwerven...
Denk dat dit niet meer klopt aangezien je weet dat je een topic opent wat gesloten gaat worden, een flametopic zelfs.
GEZELLIG HIER!!
Ja hè, nu maar hopen dat niemand flametopics opent want dat zou de sfeer verpesten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pot...ketel...zwart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

- Blijf rustig.
- Mail de mod in kwestie.
- Denk er rustig over na.
- Accepteer de regels van GoT en kom via de mail samen tot een oplossing.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbath
Tjah, ik ben gewoon redelijk pissig dat de topics hier zonder pardon worden gesloten zonder dat er over gepraat kan worden... :/

edit:
:X

[ Voor 36% gewijzigd door Sabbath op 28-05-2003 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 15:29

DinX

Motormuis

Nog harder dicht denk ik :p

Voor de rest alles ok ?

Je kan erover praten, maar dan via mail met het desbetreffende modje

[ Voor 40% gewijzigd door DinX op 28-05-2003 13:47 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:58

momania

iPhone 30! Bam!

Sabbath schreef op 28 mei 2003 @ 13:46:
Tjah, ik ben gewoon redelijk pissig dat de topics hier zonder pardon worden gesloten zonder dat er over gepraat kan worden... :/
Praten kan altijd, maar via de mail (volgens de policy)
We zijn echt geen boemannen hier, maar verwachten wel dat mensen zich aan de policy houden ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Nettiquette, basiskennis, en kunnen zoeken.
Als je op alle 3 de punten een 'voldoende' hebt mag je hier een vraag plaatsen.

Dus niet gaan flamen, weten waar je mee bezig bent (ik blijf altijd ver uit het register), en als de search weer helemaal lekker is (nog niet geprobeerd vandaag) die ook benutten, en anders Google.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Een mod kan je via mail of ICQ bereiken, dat werkt vele malen sneller en handiger dan via het forum. Vaak is het niet nodig om te gaan discussiëren omdat de reden duidelijk in de sluitmessage staat. Als je een topic opent in LA en het is echt overduidelijk waarom je topic op slot gaat, dan zal dat resulteren in een officiële waarschuwing.

Hier lees je hoe je wie kan bereiken:
De organisatie "achter" GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

ergens ben ik he twel met de TS eens, dat er soms te snel word gesloten terwijl een topic nog best kans heeft als ie op gang komt, maar dat er niet valt te praten etc vind ik onzin, ik sluit me aan bij _daan_.
het moet hier wel gezellig blijven, en als je weet hoe een post opgestelt moet worden word ie ook niet snel gesloten.

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:56

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ook dat ja :) Heb je een concreet voorbeeld Sabbath? Want ik kan niet zeggen dat ik jouw indruk deel :)

Overigens is LA de plaats om over het beleid e.d. te praten, niet om slotjes aan te kaartje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbath
Als ik een mod via mail of ICQ moet bereiken, waarom bestaat dit gedeelte van het forum dan?? Dat heeft dan dus ook geen zin?

en Resistor: over het algemeen houd ik mij wel aan deze punten, maar ik was nu gewoon even heel pissig omdat mijn 2e topic op zo'n brute wijze gesloten wordt.. Het blijkt wel dat ik een FLAME topic moet openen voordat er eindelijk een beetje gepraat kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:56

SmartDoDo

Woeptiedoe

Sabbath schreef op 28 mei 2003 @ 13:54:
Als ik een mod via mail of ICQ moet bereiken, waarom bestaat dit gedeelte van het forum dan?? Dat heeft dan dus ook geen zin?
Werkt over het algemeen prima hoor ICQ/MSN of mail. Daarbij heb je alle mogelijkheid je standpunt naar voren te brengen. Heb je het eigenlijk al geprobeerd? :)
Het blijkt wel dat ik een FLAME topic moet openen voordat er eindelijk een beetje gepraat kan worden...
Das jammer. Ik denk dat je met een rustige, onderbouwde start een heel serieuze discussie zou kunnen houden. Nee, ik weet het eigenlijk wel zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smartdodo: zie onderin LA

Sabbath: als JIJ niet verder kijkt dan je neus lang is en niet even nadenkt voor je in LA een topic opent hoef ik je topic niet te sluiten.

OOK dicht: deze discussie hoort niet op deze manier. Maak eerst maar eens een fatsoenlijke startpost. Verder is je LA topic TERECHT dicht. Je SGD/SPV topic is dicht en dat neem je maar met de mod op. Open nog zo'n topic en we hebben ruzie...

Oh en topics worden zo snel gesloten omdat wij doorhebben dat users anders nog meer van zulke topics openen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 13:57 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.