Toon posts:

ZM80A-HP en asus a7v333 samen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit te twijfelen over een VGA ZM80A-HP voor mijn leadtek ti geforce 4200.
Ik weet namelijk niet of hij past ivm mijn moederbord: asus a7v333 http://www.asus.com/products/mb/socketa/a7v333/enlarge.htm

Ik heb overal gezocht maar ik heb nergens gevonden of deze hier ook op past.
Weet iemand dit??? Heeft iemand hier ervaring mee??

En dan nog een vraagje: Ik weet dat de zm80a-hp het geheugen van de videokaart niet koelt. Kan dit een probleem zijn? omdat de koeler de er nu op zit wel het geheugen koelt.

alvast bedankt

Sjoerd

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Welkom op GoT. ;)
1. Heb je de search al gebruikt waarmee je zat over deze koeler kan vinden?
2. Heb je na je registratie ook alle voorwaarden en regels van dit forum, gelezen :? Je naam en bedankjes hoeven niet onder je post.

Je moet wel een heel idioot mobo hebben wil dit niet passen. :|

Kijk eens hier:

http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80a-hp.htm

Er zijn hier zat users die deze koeler op hun VGA-Kaart hebben. Maar zoals je op de plaatjes kunt zien die je achter de bovenstaande link vind zie je wel dat het kan passen als jou computer lekker standaard is.

Het neemt 1 PCI slot in beslag ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Stinger666 op 28-05-2003 14:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb de search gebruikt!

De rede dat ik dit vraag is: Ik vind het er krap. Ik ben niet alle spec's van iedereen afgegaan om te kijken of iemand het had.

Ik vind het gewoon erg krap daarom vroeg ik het ff na. Ik ben namelijk niemand tegengekomen die ook deze combinatie had.
Maar toch bedankt (ohh nee dat mocht niet)

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 13:25

Talon

Booooom !

Als er nu koeling op je geheugen zit zullen ze wel iets heter worden.
Ik had mazzel met m'n zalman ... Kon gewoon de Ramsinks laten zitten en de zalman paste er gewoon overheen.
Best ding die zalman ...maar je moet wel goede airflow in je kast hebben anders loopt alles warm ...

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
wat heel goed helpt om warmte-afgifte te bevorderen, is om aan de zijkant een fan te plaatsen, zodat core en memory van airflow worden voorzien...
herrie zal 't niet maken als je de fan op 5 of 7V zet..
grootte van de fan kan je zelf bepalen, maar heb zelf gemerkt dat er niet zoveel verschil zit tussen 80mm en 120mm..

heb er zelf een 90mm naast hangen. (had ik toevallig over :P )