Welk spel moet ik gaan kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:32
Ik heb gisteren m'n Anarchy Online account gecanceld omdat de telefoonrekening het niet meer aan kon en ben nu op zoek naar een nieuwe vorm van vermaak. :)

Nu zijn er tegenwoordig zo veel (oude en nieuwe) leuke (en minder leuke ;)) spellen op de markt dat ik echt niet meer weet wat ik zou moeten kopen. Vandaar dat ik dus dit topic open.

De bedoeling is dat iedereen hier gaat posten welk spel ze nou echt heul leuk vinden en waarom! Dan kan ik (en anderen!!) daarna m'n keuze maken. :)

Even een paar kleine dingetjes:
- Vermeld niet alleen een titel, maar ook waarom je het spel leuk vind, welk genre het is en of het multi- of singleplay is.
- Alleen spellen voor de PC.
- Houd het gezellig en niet te veel offtopic gezeur :)
- Gaarne, ook links :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sabbath op 28-05-2003 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
System Shock 2.
Echt serieus een van de beste spellen die ik ooit heb gespeelt. Het is een FPS met RPG elementen.
Het is een sci-fi survival game. De reden dat het zo goed is: Het verhaal en de sfeer. Mede door het goed gebruik van geluidseffecten, wordt een hele creepy sfeer neergezet.
Echt de moeite waard om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:57
Speel de laatse tijd veel Never Winter Nights.
Genre zou ik zo niet weten, denk een soort van RPG. Vind het zo leuk door het verhaal wat er zit, en dat je telkens weer nieuwe missies en questes moet aangaan.
Ik speel op het moment alleen singelplay, dacht dat je ook multiplay kan doen, maar weet ik zo niet eens. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Dit zal uit monden in een opsom topic, ook al zet je er bij dat je argumenten wilt zien.

Dit topic is gesloten.