Toon posts:

Hitman :\

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kzit vast in de derde level heb die onderhandelaar vermoord en verborgen en die ene agent kapoet geschoten nu moet ik de amulet in de restaurant leggen of zaow maar waar?????

Bvd.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 19:40
Waar schoot je die agent neer ? In het restaurant ? En die blauwe knakker dan? kill je die erbij..?
Ik heb het rode amulet in de wc op de grond gelegd.

Verwijderd

Topicstarter
uhm.. die ene agent heb ik buiten kapoet geschoten en die ene chineesheb ik verborgen , in zo'n put gegooit of iets dergelijks :]

maar ik zal eff verder kieken

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 16:13
Wat ik heb gedaan: Eerst lopen naar de plaats waar die rooie vandaan komt. Effe wachten tot niemand je ziet, en hem dan met het mes/fibre wire doodmaken, en in het putje daar in de buurt gooien. Pak de amulet en zijn kleren. Loop naar het restaurant, en ga gewoon via de voordeur naar binnen. De agent zal je fouilleren, maar vergeet je silenced pistol (:?). Loop dan naar binnen en praat met de officier. Praat vervolgens met de barman, en pakk de sleutel. Gooi dan de amulet ergens neer in het restaurant (maakt verder niet echt uit waar), en loop naar de wc. Kijk effe door het raam om te kijken of er geen wout aankomt, en schiet vanuit de deuropening van de wc de officier dood. Ga vervolgens door het raam naar buiten, en ren het steegje rechtsvoor je in. Loop dan naar je auto, maar kijk uit voor de agenten.

Verwijderd

Iemand toevallig al in Colombia ? In het laatste veld moet je een drugdealer neerleggen. Nou is dat niet zo moeilijk, maar je moet ook een lab opblazen met een bom, en ik kan die bom nergens vinden. Iemand enig idee ?

btw, dat veld waar je vastzit:

Ren gelijk naar het restaurant en vraag om de sleutel van de wc. Ga naar de wc en drop daar je gun. Ren daarna gelijk weer naar buiten en wacht die chinees op. Mol hem en verberg zijn lichaam in een rioolput.

Daarna trek je zijn kleding aan en ga naar weer naar het restaurant. Loop direct naar de WC en pak je gun, al kan je ook naar de keuken lopen om het mes te pakken. Vermoord de politieagent en leg de dat bewijs bij hem neer. Ontsnap via het raampje in de wc en ren naar je auto.

Piece of cake :)

[EDIT]
Mha...bom al gevonden, lag gewoon op zijn bureau :). Budapest ziet er mooooooi uit :P

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
En weet iemand hoe je die carbomb moet gebruiken. Die missie waar je die kan kopen heb ik inmiddels al wel uitgespeeld op een andere manier maar ik wil het toch graag weten. :)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op maandag 27 november 2000 16:18 schreef Joop het volgende:
En weet iemand hoe je die carbomb moet gebruiken. Die missie waar je die kan kopen heb ik inmiddels al wel uitgespeeld op een andere manier maar ik wil het toch graag weten. :)
Huh? Hoe kan je die dan uitspelen zonder de carbomb te gebruiken?
Anyways... als je rechterklikt op iets dan komen er extra opties omhoog. Als je dus het bestuurders-pakje aan hebt (nadat je de bestuurder gekeeld hebt) loop je naar de auto's bestuurders-deur, equip je de bom en rechterklik je op de deur... kies je Place Carbomb en voila :).

Oh, en dan op veilige afstand de bomb laten ontploffen. Liefst precies in het midden van die formatie blauwe guards die je ook nog moet afmaken :)

Ook nog over die 3de missie... Ik heb hem anders gespeeld. Bij mij word de silenced pistol namelijk /wel/ weggehaald bij het fouilleren. Daarom heb ik die voordat die agentjes verschenen in het toilet verstopt door via het raam naar binnen te klimmen. Eenmaal verkleed in het restaurant kun je de restaurant-baas om de toilet-sleutel vragen. Dan pak je de pistol, knal je allebei die gasten neer, dump je het pistol en amulet, ren je de WC in en klim je daar naar buiten.
Dan heel relaxt weglopen :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Acolyte Thx!

Ik heb in die missie gewoon de ruige manier gebruikt. Droog knallen. Was wel een paar keer mis gegaan maar naar verloop van tijd had ik door dat als je een gozer dood schiet zonder dat 1 van de anderen je zien ze later ook niet gaan schieten. Dus op die manier lukte het uit eindelijk om al die lui voor het restaurant aan gort te schieten. Daarna ben ik naar binnen gestormd en heb ik iedereen overhoop geschoten. Toen alleen die 4 blauwe nog aan het begin en de missie was klaar.

Ik heb niet geprobeerd om het pak van de bestuurder aan te trekken. Daarom lukte het dus niet :).

Bij die latere missie ben ik trouwens ook anders gegaan. Nadat ik die red dragon gozer in het riool had gedumpt en het amulet had gepakt ben ik door het raam de WC in gegaan (in mijn eigen kleren) en toen heb ik ze verrot geschoten. B-) Ook de blauwe gozer en (van nood) 4 agenten (- 20.0000 :( ). Ik had wel van tevoren de sleutel opgehaald bij de barman.

Wel ERG cool dat er zoveel verschillende manieren zijn! :)

Ik ben gister vastgelopen in die missie waar je het restaurant in moet en de kluis moet kraken. Die is moeilijk zeg! Vanavond weer verder. *D
Pagina: 1