Toon posts:

Radeon9700 stuk? of toch niet..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een vaag probleempje..
Bij koude start krijg ik geen beeld.. voor afgaand door 1 lange piep en 2 korte..
Even wat nagezocht en het kon een mogelijk probleem zijn met de videokaart.

Eerst heb ik dus maar even mijn GF4mx uit de kast gehaald en deze in mijn systeem gegooid. Dit werkte wel prima zonder vage piepjes enzo..

Het probleem ligt dus aan mijn radeon9700, ik heb de BIOS van zowel mijn mobo als videokaart (warp11) geflashed maar ook dit heeft niet mogen baten.

In windows echter werkt mijn videokaart prima, kan games spelen zonder problemen etc.. Heel vaag dus. Aan de voeding kan het ook niet liggen heb gisteren namelijk nieuwe voeding erin gegooid, van 350 watt naar 450watt.

iemand enig idee?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
je hebt toch wel die molex aangesloten he :P wat voor voeding is dat btw die 450 (merk )

was jij btw niet diegene met die Zalman cooler ? is daar niet iets fout gegaan ?

[ Voor 33% gewijzigd door KaMiKaZe op 28-05-2003 13:06 ]

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Visjes
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-08 23:30

Visjes

Blub........

Zijn de connectors van je Videokaart wel schoon
en maakt hij een goed connectie?

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Probeer de oude voeding weer eens even, mits die nog goed werkt..

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
dit probleem dit zich al voor bij de oude voeding mede daarom heb ik een nieuwe gekocht..
Hij zit stevig in het agp slot en alles is schoon..

zoals in mijn system specs staan heb ik een 450Watt Levicom voeding
http://www.xxlcases.nl/webshop/pd1044885026.htm

• googhum
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
Heb datzelfde probleem. Draaide toen op een voeding van 250W, eigenlijk nooit problemen mee gehad. Heb toen op advies van andere forums een nieuwe aangeschaft. De "Levicom Silent PSU 450 Watt Dual Blue Led Fans" zou meer dan zat moeten wezen. Maar probleem blijft bij koude boot.

Heb een Asus A7V8X mobo, en de chipset geeft nogal wat problemen volgens gebruikers met dezelfde configuratie. Alles geupdate terug gedraaid en geflashed.

Als iemand dr uit is graag ff melden :)

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:12

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Heb ik op mijn werk ook wel eens gehad, conclusie: moederbord is gewoon niet lekker, dus ga daar maar eens naar kijken.

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
ja beetje simpele stelling.. het heeft namelijk wel altijd gewerkt, maar sinds een week of 2 niet meer.. ik kan wel booten als ik zeg maar na de 'foute boot' op de reset knop druk..

Verwijderd

Topicstarter
*Schop*
Pagina: 1