Toon posts:

7650 adres voor inkomende-, uitgaande mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen ik heb een 7650 gekocht, maar nu heb ik problemen
met mijn instellingen.
gegevens: inkomende mail pop.cablewanadoo.nl
uitgaande mail smtp.cablewanadoo.nl
Ik heb een abbo van T-Mobile.
Ik vraag me af of T-mobile wel de gegevens van wanadoo ondersteund en
of ik mijn gebruikersnaam plus wachtwoord van wanadoo moet invullen?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:58
alle instellingen moet je van wanadoo gebruiken
alleen de smtp server niet
die moet je van t-mobile gebruiken
ik weet zo niet welke dat is
maar de klantenservice kan je hier vast mee helpen

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Heb je een GPRS abonnement? Met alleen basis GPRS kan je niet emailen. Je moet dus een abonnement van minimaal 5 euro per maand nemen op GPRS.

Verwijderd

Topicstarter
Lekker bijdehand dat ze zo iets niet vertellen wanneer je ongeveer 100000 keer met t-mobile heb gebeld, bedankt voor deze informatie

Heb je een GPRS abonnement? Met alleen basis GPRS kan je niet emailen. Je moet dus een abonnement van minimaal 5 euro per maand nemen op GPRS.[/quote]

Verwijderd

Wat je trouwens ook kunt doen is een gratis accountje aanmaken bij zonnet. Zonnet heeft namelijk ook een nummer die je kan instellen als CSD verbinding. Tis eigenlijk te vergelijken met een modem verbinding. Wanneer je deze aan je Wannadoo pop email box zet en als uitgaande server de smtp server van zonnet. Kan je gewoon email verzenden en ontvangen. Zo doe ik het al maanden :)
Zo heb je ook geen GRPS abonnement nodig en je kunt toch emailen. Het gaat gewoon van je belminuten af.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 08:41 ]

Verwijderd

ik heb het slimmer bekeken ik laat gewoon me 7650 locaal inbellen bij me provider en haalt zo me mail op plus het valt in me gratis belminuten dus kost me niks
en gprs is veel te duur

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 15:48:
Lekker bijdehand dat ze zo iets niet vertellen wanneer je ongeveer 100000 keer met t-mobile heb gebeld, bedankt voor deze informatie

Heb je een GPRS abonnement? Met alleen basis GPRS kan je niet emailen. Je moet dus een abonnement van minimaal 5 euro per maand nemen op GPRS.
[/quote]

ja t-mobile klanten service is ook brak die hebben echt geen kaas gegeten van de technische ondersteuning van die toestellen
Pagina: 1