Ik ben aan het prutsen met hardwareprofielen in windows. Ik wilde graag van hardwareprofielen gebuik maken omdat de betreffende laptop op 2 verschillende domeinen aangemeld moet worden. Dit werkt dus niet, zoals al zo vaak op GOT voorbijgekomen is. Ik had drie hardwareprofielen:
Netwerk School (=werk)
Netwerk Thuis
Geen Netwerk
Omdat ik thuis ook een domein heb, heb ik mijn server en domein zo aangepast dat die instellingen overeenkomen.
Nu heb ik dus nog maar 2 hardwareprofielen, te weten
Netwerk
Geen Netwerk
Ik wilde nu in het hardwareprofiel Geen Netwerk de netwerkfunctionaliteit uitschakelen door in apparaatbeheer de netwerkkaart te deactiveren. Daar zijn die hardwareprofielen toch voor. Maar als ik dat doe dan wordt de netwerkkaart in het hardwareprofiel Netwerk ook gedeactiveerd
!?
Mijn vraag dus: waar gebruik je in GOTsnaam hardwareprofielen voor? Ik bedoel, wat is hun specifieke functie?
Netwerk School (=werk)
Netwerk Thuis
Geen Netwerk
Omdat ik thuis ook een domein heb, heb ik mijn server en domein zo aangepast dat die instellingen overeenkomen.
Nu heb ik dus nog maar 2 hardwareprofielen, te weten
Netwerk
Geen Netwerk
Ik wilde nu in het hardwareprofiel Geen Netwerk de netwerkfunctionaliteit uitschakelen door in apparaatbeheer de netwerkkaart te deactiveren. Daar zijn die hardwareprofielen toch voor. Maar als ik dat doe dan wordt de netwerkkaart in het hardwareprofiel Netwerk ook gedeactiveerd
Mijn vraag dus: waar gebruik je in GOTsnaam hardwareprofielen voor? Ik bedoel, wat is hun specifieke functie?