Hoeveel dataverkeer gebruikt een UT server?

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 22:54
Weet iemand hoeveel dataverkeer een Unreal Tournament server ongeveer per maand verbruikt?

Grtz,
Phantium

[ Voor 4% gewijzigd door Phantium op 28-05-2003 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-07 08:33
(jarig!)
hangt er vanaf hoeveel mensen je op de server toelaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Je geeft te weinig info, een 20 man public die 24/7 vol zit trekt erg veel (150gb ofzo) een private voor 12 man die maar 3 matches /maand doen trekt hooguit 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

Phantium schreef op 28 May 2003 @ 12:20:
Weet iemand hoeveel dataverkeer een Unreal Tournament server ongeveer per maand verbruikt?

Grtz,
Phantium
Mischien kan je jolt eens mailen daar over..

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je deze vraag ook al op een clan-forum gevraagt?, er zijn genoeg clan's die een eigen server hebben, en als ze per MB moeten schokken precies weten wat de prijs is :) (zie ook jolt online gaming)
Ik weet wel dat je voor een user ongeveer 4 kilobyte/s up en 5 kilobyte/s down nodig hebt. (vanuit de server gezien dan) Maarja dat ligt een beetje aan de mod, als je veel verschillende map's hebt die gedownload moeten worden omdat ze niet bij de mod geleverd worden zal je server-upload enorm stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantium
Ehm 12 mensen, hoeveel? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Tja, dat kun je omzeilen door de "download-maps-via-proxy" aan te zetten in de ut-config, waarna maps van een andere server gehaald worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Phantium, je weet zelf ook wel dat je iets meer info mag geven op dit forum als je geholpen wenst te worden... 12 man, kijk, da's een begin, maar hoe veel games gaan ze spelen?
edit:

Ik had deze natuurlijk in de vorige kunnen editten, foutje :P

Toevinging :

En clan die bij mij een linux server gebruikt met 12 man, tickrate 40 (is ongeveer 33 in windows) doen meen ik zo'n 600mb in 4 uur...

[edit2]
Als ik je dan toch bekritiseer :+ Je webpagina verwijst naar een hostlab.nl niet gevonden pagina... Staat niet zo mooi :P

[ Voor 57% gewijzigd door Kippenijzer op 28-05-2003 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:59
Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 12:46:
heb je deze vraag ook al op een clan-forum gevraagt?, er zijn genoeg clan's die een eigen server hebben, en als ze per MB moeten schokken precies weten wat de prijs is :) (zie ook jolt online gaming)
Ik weet wel dat je voor een user ongeveer 4 kilobyte/s up en 5 kilobyte/s down nodig hebt. (vanuit de server gezien dan) Maarja dat ligt een beetje aan de mod, als je veel verschillende map's hebt die gedownload moeten worden omdat ze niet bij de mod geleverd worden zal je server-upload enorm stijgen.
maar daar maar 15 kb/s per persoon van als je lag loos wilt gamen dat is tenminste bij tactical ops zo en die is gebouwd op een UT engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantium
lol mijn domein phantium.nl moet ik nog verhuizen naar me eigen server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Zit je om posts verlegen ofzo? Je post continu enkele zinnetjes die niet de gestelde vragen (althans niet allemaal) beantwoorden... Ik wil je best behulpzaam porberen te zijn, maar dan moet je wel wat meer info geven joh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:20
* Wilke wonders wat dit met NOS te maken heeft.

Daarnaast een totaal gebrek aan informatie over aantal spelers, hoe veel er gemiddeld gespeeld zal worden, een niet echt uitgebreid te noemen topicstart, etc. etc. leiden er toe dat dit topic bij deze dicht gaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.