Ik ben sinds kort in het bezit van een TNT2-videokaart. De S-Video ingang kreeg ik echter niet aan de praat, zodat ik uiteindelijk de functie 'force TV' heb gebruikt in de Nvidia software. De kaart gaf na opnieuw opstarten echter ook via de monitor geen beeld meer, en is daarmee dus onbruikbaar. Uiteindelijk heb ik m'n oude S3 kaart er weer ingezet om überhaupt nog beeld te krijgen, maar dat is niet ideaal
. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Probeer gewoon eens in safe-mode op te starten?
Als je kaart staat geforceerd op tv-mode dan kan ik me voorstellen dat je geen beeld meer krijgt op je monitor
Als je het ding overigens weer aan de praat hebt, kun je eens proberen om tv-tool te installeren, en te kijken of dat je helpt met je tv-out. Daarmee kun je ook op commando overschakelen naar de tv en weer terug naar de monitor
Als je kaart staat geforceerd op tv-mode dan kan ik me voorstellen dat je geen beeld meer krijgt op je monitor
Als je het ding overigens weer aan de praat hebt, kun je eens proberen om tv-tool te installeren, en te kijken of dat je helpt met je tv-out. Daarmee kun je ook op commando overschakelen naar de tv en weer terug naar de monitor
Safe mode hoeft nog niet eens als je via je tv-out gewoon op je tv beeld hebt. moet je daar even kijken hoe je em weer disbled. op www.guru3d.com staan een hoop handige tv-tools die zou ik eens gaan uitproberen met wat nieuwe drivers.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Nee, de kaart werkt in de Bios al niet meer. De computer begint met een lange beep uit de PC-speaker en geeft totaal geen beeld.
dat gaat goed dan, enige mogelijkheid is om met een 2de kaartje erin te booten en dat force tv eraf te halenVerwijderd schreef op 28 May 2003 @ 12:33:
Nee, de kaart werkt in de Bios al niet meer. De computer begint met een lange beep uit de PC-speaker en geeft totaal geen beeld.
Of misschien is er een manier om de BIOS van de kaart te resetten? Ik heb alleen geen flauw idee hoe...
je kan de kaart eventueel opnieuw flashen, maar dit gaat alleen als je exact weet welke kaart je hebt en je een PCI kaartje hebt waarmee je kan booten (die heb je dus)Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 13:02:
Of misschien is er een manier om de BIOS van de kaart te resetten? Ik heb alleen geen flauw idee hoe...
Dat met die PCI kaart heb ik geprobeerd (PCI S3 Trio64+), maar oten herkende ie alleen de S3 en niet meer de Nvidia TNT2. Zijn er mogelijkheden om de kaart (al dan niet met een jumper) te resetten?
Pagina: 1