Hey, ik zit nu echt heel erg vast. Ik heb alle missies gedaan maar ik heb niet genoeg geld om weer een gebouw te kopen voor nieuwe missies. Heeft er niet iemand een geld cheat ofzoiets, of nog een tip ofzo?
B.V.D.
B.V.D.
[ Voor 53% gewijzigd door Marv op 28-05-2003 12:02 ]
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Modbreak:
We helpen niet met dit soort problemen, ga eerst maar een legale versie proberen.
[ Voor 32% gewijzigd door White Dust op 28-05-2003 17:44 ]
[ Voor 6% gewijzigd door kamerplant op 28-05-2003 17:46 ]
🌞🍃
Verwijderd
en als je niet kunt winnen, pak een rocket launcher, richt die op een klein stukje van alle auto en shiet de wagens kapot, rij nu op je gemak de raceDataBeest schreef op 28 May 2003 @ 17:45:
Jat een brandweerauto en ga brandweerman spelen, dat verdient vrij veel. Zo'n brandweerauto vind je op het linker eiland ongeveer in het midden, naast het politieburea, achter een hek van gaas.
Als je daarmee genoeg geld hebt verdient, koop dan de auto showroom (dat vind je ook op het westereiland vind, maar wat meer onderaan). Hier kun je streetraces houden wat veel verdient (40K/race), die races zijn vrij makkelijk te winnen.
Mha zo kan het ook vast wel. Ik denk dat het zoeken van een rocket launcher alleen nog veel meer tijd kost.Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 22:03:
[...]
en als je niet kunt winnen, pak een rocket launcher, richt die op een klein stukje van ,alle auto en shiet de wagens kapot, rij nu op je gemak de race
🌞🍃
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq