Toon posts:

Ghost 7.5 account creation probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De bedoeling is om Ghost Corporate 7.5 te gebruiken om vanaf de Win2k server(met active directory), images naar win2k professional(identieke) clients terug te zetten. De clients moeten op de server kunnen inloggen dus de computer naam moet per client uniek zijn. Hier zit het probleem.

In versie 7.5 is het mogelijk om via een configuratie template een computernaam op te geven bv. mediatheek**. Van de sterretjes maakt ghost dan een identiek nummer per client.

Als ik een image terugzet met de configuratie template krijg ik de volgende fout:
Create machine account warning: Failed to create an administrative connection to the domain controller DNTEST: The specified network passwork is not correct.
Nu kan de client dus geen computernaam aanmaken op de server.

Ik begrijp deze fout dus niet want bij Supported domain list heb ik het juiste domein en de username/wachtwoord opgegeven(administrator). Ghost geeft anders ook meteen een foutmelding dus daar ligt het niet aan.

Heeft iemand een idee, ik zou namelijk graag alles met ghost doen en niet met andere tools zoals sysprep.