Toon posts:

Foutmeldingen in Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik draai nu al een tijdje Windows XP en sinds kort geeft ie foutmeldingen als ik een willekeurig programma wil starten.

Hij zegt dan dat er een fout is geweest en vraagt of ik de gegevens naar Microsoft wil sturen.

Als ik de computer opnieuw opstart en vervolgens hetzelfde programma weer wil starten doet ie het meestal wel.

Systeem:

AMD Athlon XP 1800+
512 MB Intern Geheugen
GeForce 4 MX 440

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 14:52

Mike78

Always

Kan je anders misschien de foutmelding even vermelden? Ook kan je nog hier kijken voor bekende foutcodes: Windows XP en 2000 BSOD guide of hier Windows Crash/Memory dumps FAQ

[ Voor 17% gewijzigd door Mike78 op 28-05-2003 11:35 ]

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Verwijderd

Topicstarter
De foutmelding komt vooral als ik een setup.exe wil runnen of een self-extracting zip wil draaien. De code die gegeven wordt is 0xc0000005. Ik heb hier al op diverse plaatsen info over gevonden, maar geen oplossingen voor mijn probleem.

Daarnaast doet ook systeeminfo het niet, er verschijnt even een zandlopertje en daarna gebeurt er niks.