edit:
wtf doet dit btw in W&L en die topics hier op GoT worden ook steeds vager.. ben ik hier gewoon aan het zoeken naar het geluid van een boomkikker
[ Voor 64% gewijzigd door DeMoN op 28-05-2003 11:23 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Hier is namelijk W&L niet voor bedoelt, wij zijn natuurlijk ook geen persoonlijke search engine.
Dan de link: Boomkikker (met geluid) Hyla arborea. boomkikker.wav
2 sec zoeken met Google
edit: traaaag
[ Voor 8% gewijzigd door Remy op 28-05-2003 11:23 ]
of .com weet ik niet zeker meer,
maar dit topic hoort hier niet echt thuis he, misschien is het verstandig om de FAQ te lezen...
Veel plezier nog
[ Voor 3% gewijzigd door KreKkeR241 op 28-05-2003 11:36 ]
Ik denk niet dat hij hierop reageert. Dit lijkt me een user die alles vol spammed met vragen en gewoon niet reageert, en kijkt of hij het antwoord terug krijgt.KreKkeR schreef op 28 May 2003 @ 11:36:
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, maarre, WAT moet je in hemelsnaam met het geluid van de schaarse boomkikker? (Klinkt echt als zo'n Donald Duck / Jonge woudlopers onderwerp)
Kijk maar, daar begint het al:
Bewijs pythagoras N>2
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
klein vraagje waar heb je het voor nodig? ben benieuwdVerwijderd schreef op 28 May 2003 @ 11:19:
Ik wil graag ergens het geluid van de in nedreland schaarse boomkikker downloaden. Wie kan mij helpen
Dit topic is gesloten.
![]()