Toon posts:

[j# .NET 2003] Converteren JBuilder Project

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort Microsoft Visual Studio .NET 2003 in huis en nu ben ik bezig met expirimenteren in J#. :)

Tijdens een presentatie van Microsoft ($) vertelde de presentator dat je projecten uit bijv. Jbuilder kunt converteren/importen in J# zodat je in J# verder kunt proggen en het tevens kunt compileren. Nu wil ik een bestaand project uit JBuilder 8 openen in J#, maar ik krijg dit tot dusver niet voor elkaar. Het zou dus wel moeten kunnen.

Weet iemand hoe dit converteren/importeren moet of herkend iemand het probleem. :?

Verwijderd

Ik zou gokken dat hij dan doelde op de Java bestanden die je kunt hergebruiken, mit je niet van technieken gebruikt maakt uit versies van Java hoger dan 1.1 zoals Swing e.d.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 10:29:
Ik zou gokken dat hij dan doelde op de Java bestanden die je kunt hergebruiken, mit je niet van technieken gebruikt maakt uit versies van Java hoger dan 1.1 zoals Swing e.d.
Mssn dat ie dat idd bedoelde, maar hij zei toch echt iets in de trent van: Jbuilder projecten openen in J#, maar jah het blijft natuurlijk een PR-praatje hè :)