Toon posts:

[t300] mophun credit card probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een se (sonyericsson) t300 aangeschaft en er zit maar 1 (crappy) spelletje op. Alle spellen zijn mophun, een soort java heb ik me laten vertellen. Het is mogelijk om meer spellen te downen van de website van se, maar die is gedeeltelijk down ofzo :( . Ik heb trouwens gprs van orange ("share") :D

Je kan ook mophun spellen kopen, www.mophungames.com, maar daar heb je een creditcard voor nodig :( . Alle (betaalde) spellen zijn imei gelockt :( met het een of ander en niet zomaar te unlocken. Ik heb ook geen ir op me pc en geen datakabel dus kan alleen downen via wap (met gprs).

Weet iemand een wap site voor mophun games (gratis mag ook se is down), of wil iemand (tegen betaling) spellen op mijn account downen (met creditcard) bij www.mophungames.com

Ik heb me al de pleuris gezocht maar ik kan niets vinden help !

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 12:17 . Reden: meer info erbij ]

Verwijderd

Topicstarter
*schopje*

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 14:21 ]

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 19:50
Je topic schoppen binnen 24 uur wordt hier niet echt op prijs gesteld.

Huisregels

Verwijderd

Topicstarter
nu dan een heel klein schopje

wie o wie weet of er ergens gratis mophun games te downen zijn via wap?

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 14:24:
nu dan een heel klein schopje

wie o wie weet of er ergens gratis mophun games te downen zijn via wap?
De enige gratis spellen zijn de door Sony Ericsson ontwikkelde spellen. De door MophunGames gemaakte spellen kan je alleen met creditcard kopen en bij sommige kan je een demo downloaden. De mophun spellen en de SE spellen kan je via WAP downloaden.. SE gwoon vanaf de SE wapsite en bij mophun krijg je denk ik een login ofzo

• Art Elixer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-03 00:23
je kan ook een datakabel of een infraroodpoort voor je pc kopen, en dan eens kijken op http://www.clubsonyericsson.com, de onofficiële Sony Ericsson website. Ik weet alleen niet precies hoe je aan zo'n datakabel kan komen.

[ Voor 25% gewijzigd door Art Elixer op 29-05-2003 23:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties, maar (zie opening) ik ben wel op de hoogte van bovenstaande feiten, ik vroeg me af of er andere mogelijkheden waren om aan die spellen te komen (al dan niet door se gemaakt) bijv andere wap sites..
ik kan ze iig niet vinden :(

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-05 18:18
offtopic: me has ir on T310
Normaal gezien zul je ze moeten kopen of flashen mbv een softwareutilitie en data-connectie (ir of datakabel)

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Pagina: 1