Ik heb net een se (sonyericsson) t300 aangeschaft en er zit maar 1 (crappy) spelletje op. Alle spellen zijn mophun, een soort java heb ik me laten vertellen. Het is mogelijk om meer spellen te downen van de website van se, maar die is gedeeltelijk down ofzo
. Ik heb trouwens gprs van orange ("share")
Je kan ook mophun spellen kopen, www.mophungames.com, maar daar heb je een creditcard voor nodig
. Alle (betaalde) spellen zijn imei gelockt
met het een of ander en niet zomaar te unlocken. Ik heb ook geen ir op me pc en geen datakabel dus kan alleen downen via wap (met gprs).
Weet iemand een wap site voor mophun games (gratis mag ook se is down), of wil iemand (tegen betaling) spellen op mijn account downen (met creditcard) bij www.mophungames.com
Ik heb me al de pleuris gezocht maar ik kan niets vinden help !
Je kan ook mophun spellen kopen, www.mophungames.com, maar daar heb je een creditcard voor nodig
Weet iemand een wap site voor mophun games (gratis mag ook se is down), of wil iemand (tegen betaling) spellen op mijn account downen (met creditcard) bij www.mophungames.com
Ik heb me al de pleuris gezocht maar ik kan niets vinden help !
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 12:17 . Reden: meer info erbij ]