Toon posts:

User profile waarschijnlijk corrupt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier 4 computers met daarop Windows XP SP1. Ook heb ik een SBS server 2000 draaien. Bij iedereen gaat het inloggen super snel, maar bij 1 user niet. Het maakt niet uit op welke computer deze user inlogt, het gaat zo traag als bagger.
Ik merk dat er een heleboel gekopieerd wordt over het netwerk zodra deze user inlogt.
Hoe kan dit nou komen? En wat is hier de oplossing voor?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Zie je niet over welke files hij zo lang doet? Misschien heeft ie wel 100 MB aan temp. internet files ofzo :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Als er 100 mb aan temp files op staan en het netwerk is 100mbit switched. Duurt dat dan 3 a 5 minuten? Het ligt ook niet aan zijn policies want die zijn Exact het zelfde als die van de andere users.

Ik zie zojuist dat alle user dirs op de server bijna even groot zijn. Hier kan het dus niet aan liggen!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 11:18 ]

• psychopot
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-06-2016

psychopot

- Dieuvius Morncy -

De user heeft waarschijnlijk veel bestanden in zijn profile staan.
Vergelijk even de grote van de betreffende gebruiker met een van de andere gebruikers.

:: beter gebakken lucht, dan geen lucht ::
Specs @ home

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:10

mutsje

Certified Prutser

kijk eens hoe groot die profile is. Als ze roaming profiles hebben en hij slaat alles op in zijn Documents kon het wel eens erg groot zijn.

Verwijderd

Topicstarter
De grote is van alle profiles zijn even groot. Documenten worden op een share opgeslagen.
Ik heb zojuist de computer opnieuw geinstalleerd. Windows XP erop Office XP. Xp standaard drivers geinstalleerd. Vaag genoeg gaat het inloggen op die PC nog steeds errug traag. Ligt het misschien aan de netwerkkaart?
Het is een NetGear FA311 Fast ethernet adapter.
"netwerkmedia -> automatische detectie"
"ontvangstbuffer -> 40"

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 14:47 ]

Verwijderd

geen grote bestanden op het bureaublad (downloads)???? dat gaf bij mij veel problemen
Pagina: 1