Toon posts:

Videokaart met 2 uitgangen?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een videokaart (of iets anders wat voldoet, een verloopje ofzo?) waarmee ik 2 monitoren kan aansluiten op 1 PC waarbij ik op de 2e monitor exact hetzelfde zie als op de 1e monitor.

Zijn er zulke videokaarten of verloopjes? Zo ja, zijn ze er zowel in AGP als PCI?

Ik kon met de search niks vinden maar wist ook niet goed wat voor trefwoorden ik moest opgeven. :?

Thx. :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Matrox G450/550 maybe?

Zoeken op keywords als dual monitor doet wonderen.

edit: 392 resultaten: link

Hmmm, ff iets meer moeite doen hoor :/

[ Voor 73% gewijzigd door Remy op 28-05-2003 11:05 ]

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

tegenwoordig hebben alle videokaarten deze mogelijkhijd, en als je echt goeie kwalitijd beeld wil hebben moet je een Matrox kaartje halen, G400 en nieuwe zijn echt super goed! :)

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Vrijwel elke nieuwe ATI, NVIDIA, SiS of Matrox videokaart heeft dit. Het wordt alleen nergens meer bij vermeld omdat het zo standaard is als dat er een line-out op een geluidskaart zit :P

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Heb nog een nieuwe Matrox g550 liggen dus als je interesse hebt :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik denk dat het lastiger is om een videokaart te vinden met slechts 1 uitgang.....

Verwijderd

Topicstarter
Meen je niet? :) Volg de videokaartmarkt niet zo goed meer, wist helemaal niet dat dat tegenwoordig bijna standaard is, 2 uitgangen voor een monitor. :P

Thanks iig. ;)

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Er zijn tegenwoordig bijna alleen maar videokaarten te krijgen met 2 uitgangen. Vaak een normale VGA uitgang en een DVI. Maar je kunt dmv een splitter gemakkelijk 2 schermen met een VGA aansluiting aansluiten op die kaart.

Ik denk dat het moeilijker is een kaart te vinden met alleen een VGA uitgang tegenwoordig (alleen oude kaarten hebben dat).

Profile

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hoi :) Wist je eigenlijk dat je op Gathering of Tweakers zit en niet op een Helpdesk? Zo nee, dan zou ik maar eens heel snel de [faq]registratievoorwaarden[/] en in het bijzonder het Forumgedrag gedeelte nogmaals aandachtig doornemen. Hiermee voorkom je dat je in de toekomst weer goed de plank misslaat qua het gebruik van GoT B)

/zoekertje
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.