"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
Je kan er natuurlijk ook een macro voor maken als het steeds hetzelfde gebied is wat "vergeten" moet worden. Aan die macro hang je dan een button en als je daar op klikt dan zorg je dat die macro aangeroepen wordt.
Dat zou kunnen natuurlijk, maar ik hoop eigenlijk op een standaard functie in excel.Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 10:28:
Je kan er natuurlijk ook een macro voor maken als het steeds hetzelfde gebied is wat "vergeten" moet worden. Aan die macro hang je dan een button en als je daar op klikt dan zorg je dat die macro aangeroepen wordt.
Overigens is het niet een speciaal gebied maar echt gewoon alles.
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
Bij mijn weten is daar geen standaard functie voor. Een macro is dan ook zeker aan te raden. Moet ik eerlijk toegeven dat ik sowieso graag marco's aanraad.
Nee, idd via plakken speciaal is bij mijn weten de enige oplossing.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Klopt, dat is inderdaad de enige oplossing. Naast een simpele button met macro eronder als zoiets natuurlijk:
Sub Macro1()
Cells.Select
Selection.Copy
Selection.PasteSpecial Paste:=xlValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks:= _
False, Transpose:=False
Range("A1").Select
End Sub
Sub Macro1()
Cells.Select
Selection.Copy
Selection.PasteSpecial Paste:=xlValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks:= _
False, Transpose:=False
Range("A1").Select
End Sub
Bedankt voor jullie reacties, ik heb het idd maar met een macro opgelost.
Pagina: 1