Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?
Ik heb een persoonlijk demonstratie gehad bij Microsoft en ik vond de verbeteringen nou niet echt je van het. Meer mag ik er niet over zeggen helaas, maar op Brighthand staat er wel vrij veel informatie over: http://www.brighthand.com...PPC03_Focuses_On_Wireless
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Hoe is dat pocket pc gebeuren eigenlijk up te daten ? Ik heb namelijk een iPAQ 1915 maar een nieuwe versie van winCE zou wel leuk zijn
Volgens mij heb je minimaal 32mb rom nodig. Iets van de 1915 niet heeft volgens mij.Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 10:16:
Hoe is dat pocket pc gebeuren eigenlijk up te daten ? Ik heb namelijk een iPAQ 1915 maar een nieuwe versie van winCE zou wel leuk zijn
Grootste voordeel zullen denk ik de xscale optimizations zijn.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Juist dat las ik ook ergens dat de xscale processor beter benut word op 3d capaciteiten enz. maar mijn apparaatje heeft wel een 16mb ROM maar mn windows slurpt ook een beetje van het interne SD dus waarom zou het niet kunnen eigenlijk ? Of ben je gewoon die 32 mb ROM nodig ?MaDLiVe schreef op 28 May 2003 @ 11:00:
[...]
Volgens mij heb je minimaal 32mb rom nodig. Iets van de 1915 niet heeft volgens mij.
Geen probleem, bij het iniataliseren van je 1915 wordt een gedeelte van de ROM naar je RAM geschreven, je zal wel moeten afwachten of HP een upgrade gaat verkopen voor dit modelletje of niet.MaDLiVe schreef op 28 May 2003 @ 11:00:
[...]
Volgens mij heb je minimaal 32mb rom nodig. Iets van de 1915 niet heeft volgens mij.
Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?
Ah, hou er wel rekening mee dat het OS ongeveer 40MB gebruikt (puur installatie). Dus een extra geheugen kaartje wordt dan al gauw noodzaak.Royale de Luxe schreef op 28 May 2003 @ 16:34:
[...]
Geen probleem, bij het iniataliseren van je 1915 wordt een gedeelte van de ROM naar je RAM geschreven, je zal wel moeten afwachten of HP een upgrade gaat verkopen voor dit modelletje of niet.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Pagina: 1