toetsenbordinstellingen xp

Pagina: 1
Acties:

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04:12
Sinds de introductie van WinXP wijzigen af en toe de toetsenbordinstellingen automatisch. Er verschijnt dan een balkje naast de klok waarmee je de instellingen dan weer terug kunt zetten.
Op het werk verschijnt dat balkje naast de klok echter niet.
Via configuratiescherm kan ik ook niet de instellingen wijzigen, conf. scherm is afgesloten.
Weet iemand hoe ik dan de toetsenbordinstellingen kan wijzigen/terugzetten?

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

Regionale Opties moet je hebben. Je kunt daar dan je toetsenbord instellingen maken, alleen als je Configuratie scherm niet te benaderen valt, dan wordt het imo erg lastig.

Profile

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Als je het op je werk niet kan veranderen zal er wel een reden voor zijn he :)

Vraag anders gewoon even aan de beheerder of hij het vinkje in het configuratiescherm wil aanzetten zodat jij je taskbar icoontje weer terug hebt :)

edit:

Zoek eens op je hardeschijf naar:

*.cpl

Als je dan een "main.cpl" ziet moet je die eens runnen,.. of iets dat op keyboard lijkt ofzo.. dit zijn configuratiescherm bestanden.. misschien kun je via die omweg er alsnog bij komen ;)

[ Voor 36% gewijzigd door DeMoN op 28-05-2003 09:28 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04:12
DeMoN schreef op 28 May 2003 @ 09:18:
Als je het op je werk niet kan veranderen zal er wel een reden voor zijn he :)
Heeft totaal geen prioriteit voor onze afdeling automatisering, maar ondertussen werkt het wel heel *** als leestekens e.d. steeds op andere plek zitten.