Toon posts:

Kortstondig internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ouders wonen in Taiwan en komen 3x per jaar voor twee weken terug naar Nederland, naar Amsterdam waar hun boot ligt. Weet iemand een manier om breedbandinternet aan te schaffen voor enkele maanden, maar dan wel met een abonnement, zodat, als ze terug in Nederland komen ze niet twee weken hoeven te wachten voordat een medewerker van de provider 'even langs is geweest'. welke provider biedt deze mogelijkheden aan?

• Gizmo4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 15:36
Is het niet veel gemakkelijker als het toch maar 2a3 weken is om een modem te kopen en via de telefoon internet te nemen? scheelt je ook veel geld met aansluitkosten iedere keer

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:40

Mike78

Always

Lijkt me inderdaad ook makkelijker, gewoon via de telefoon bij een gratis provider.

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Niet alleen scheelt het in het werk en kosten wat hierboven al wordt gezegd, maar ook zal je geen enkele breedband provider kunnen vinden die een dergelijke dienst levert. Simpelweg omdat het aanleggen ook kosten met zich meebrengt.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik zou het ook gewoon via de telefoon doen. Verreweg de meeste providers in Nederland (ik ken er geeneen die het niet doet) eissen dat je meteen 1 of 2 jaar lid wordt en blijft. Zeker als er een gratis modem bij komt. Om ADSL alleen al aan de praat te krijgen ben je meestal al meer dan 100 euro kwijt, en dan komen nog de maandelijkse abonnementskosten a 30 euro per maand minimaal. Bij de goedkoopste provider en ADSL lite.

Aan de andere kant betalen ze klaarblijkelijk ook 17 euro per maand voor de telefoonlijn die ze daar hebben liggen. Of voor de kabeltelevisie die ze hebben.

Voor die twee weken dat ze iedere keer in Nederland zitten is de telefoonlijn echt de goedkoopste oplossing.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik