Toon posts:

Nero help

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net nero 5.5.x geinstalleerd (dus meerdere versies ... duhhh) en nou ontbreekt er steeds 1 bestand namelijk nero.hlp

Ik heb dit gedaan omdat ik steeds maar nero.hlp mis ... als ik F1 druk of in de menu > help > help topic > opvraag dan krijg ik de melding dat ie nero.hlp mis
, eerst dacht ik hmm vast een verkeerde installatie maar zelfs met meedere installaties ontbreekt nero.hlp

Een zoekopdracht op de gehele computer leverde niks op, een vriend van me gebeld en die had ook geen nero.hlp .. lekker vaag

Wat ik bij deze wou vragen is of er wel mensen zijn die nero.hlp hebben (wel versie 5.5.x) ??

Verwijderd

Denk dat je je register is een keer moet opschonen. Gewoon even in je register zoeken op nero, dan zal het wel in orde komen.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:28

Zoefff

❤ 

Eerste hit van google is meteen raak B)

http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat mij niet om google maar meer om de installatie van nero, waarom ontbreekt bij de installatie van b.v. nero 5.5.10.28 de nero.hlp bestandje.
Als het een bekend probleem was/is dan is het toch niet zo moeilijk om het te fixen, vind de help bestand toch wel handig zo af en toe.

Maar inderdaad met google had ik ook m'n antwoord kunnen vinden

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 08:36 ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:28

Zoefff

❤ 

Nou, het gaat jou erom dat je die .hlp file krijgt, en dat was je dus ook makkelijk met google gelukt, wat dit topic dus redelijk overbodig maakt.

Je kan m dus gewoon van de Nero site halen
Every language pack includes:

Language files for the program itself and

Helpfiles for:
- Nero Burning ROM
- Nero Express
- Nero CoverDesigner
- Nero WaveEditor
(not for languages marked with * )

The english language includes only the helpfiles, because the language files for the program itself are already included in the demoversion or update.
http://www.ahead.de/en/index.html#download :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 08:34:
Het gaat mij niet om google maar meer om de installatie van nero, waarom ontbreekt bij de installatie van b.v. nero 5.5.10.28 de nero.hlp bestandje.
Als het een bekend probleem was/is dan is het toch niet zo moeilijk om het te fixen, vind de help bestand toch wel handig zo af en toe.

Forumgedrag / Huisregels

* Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, handleidingen en een gezond verstand zijn goede hulpmiddelen.)
* Gebruik de search en lees de forum-FAQ's voordat je een topic opent.
* Plaats je topic in het juiste forum.
* Gebruik een duidelijke topictitel en geef goed aan wat er aan de hand is en wat je zelf al geprobeerd hebt of nog wil gaan proberen.
O-)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 08:34:
Probeer dat soort dingen dan voortaan eerst voordat je een topic opent alsjeblieft, meestal is dat nog een stuk sneller ook :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.