HCC: NoRRod, kapotte dimm??

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Ik heb dus vandaag op de HCC 64MB 133 gekocht voor mijn pa's pc en 128MB 133 voor mezelf. Op de ene dimm staat 64MB dus die heb ik in de comp van mijn pa gezet op de andere staat nix dus ik ga er van uit dat dat 128MB is. Stop ik hem in mijn BP6,...zegt ie dat ik 196MB erin heb zitten terwijl het 256 zou moeten zijn, er zitten al twee 64MB 100Mhz dimms in. Maar goed ik heb alle combinaties al geprobeerd en ook alleen doet deze dimm het niet,.....als ik hem er alleen in doe zegt ie dat het 64MB is en windows kom ik niet eens in als de nieuwe dimm erbij zit,..ik krijg meteen bluescreens,...is deze dimm naar de klote??

zondag gaat een vriend van me naar de HCC ik ben vandaag (vrijdag) geweest, dus hij kan er dan nog mee terug als hij dus kapot is?!?!?!?

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:20
R.I.P

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Jah zo'n idee had ik dus ook,...dus ik zal hem maar weer mee terug geven aan die vriend,..maar dna moet ik die 64MB natuurlijk ook meegeven anders zeggen ze strax (ja je hebt die 128 nog gewoon thuis liggen, dit is 64 en je wilt nog een keer 64 hebben),...

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:08

E-Vix

Nu met sneeuw!

Ik zou eerst ff die andere dimm proberen. Ik heb vandaag 2 128 mb dimmen :) gekocht, en op beiden staat 64. Mijn pc ziet ze echt als 128 mb, dus het stickertje dat er op zit zecht helemaal niets.

Je bent er dan trouwens vroeg bij geweest bij NoRRoD. Ik wou daar ook mijn geheugen halen, maar nadat ik daar al 1/2 uur :Z in de rij had gestaan, hoorden we opeens dat het geheugen al op was. (te weinig ingekocht dus, want het was pas 13:00 |:( ) Wel lekker als ze ff een bordje ofzo zouden hebben opgehangen zoals powerline die er naast zat, en ook al door het geheugen heen was.
Ruilen zal daardoor morgen ook wel moeilijk worden, want ze hebben ze gewoon niet meer.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• schijndel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08 01:09
kunnen ze NIET zeggen. Als ze er een beetje verstand van hebben kunnen ze aan de code op de chippies zien hoeveel megabit 1 chip is. vermenigvuldig dat met het aantal chippies, delen door 8 en je hebt het aantal megabyte.
Als ze dat niet weten is het bovendien nog een leuke kans om ze eens goed voor schut te zetten.... >:)

• dizzytal
  • Niet online
Norrod en geheugen ruilen?? Das als water en vuur. Bij het filiaal in Zwolle is dat praktisch onmogelijk.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
ZIJ geven mij een KAPOTTE dimm mee!,.......

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:56

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op vrijdag 24 november 2000 22:42 schreef Dizzytal het volgende:
Norrod en geheugen ruilen?? Das als water en vuur. Bij het filiaal in Zwolle is dat praktisch onmogelijk.
:? Hoe kom je daarbij???

NoRRoD doet nooit moeilijk met ruilen....

Whatever.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-07 23:01

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Anders Mycom proberen, die doen ook niet moeilijk.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
kheb tot nu toe ook alleen maar goede ervaringen met NoRRod gehad dus nu maar hopen dat ze me niet teleurstellen,...

• Diamon
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Idd, Zwolle en de andere winkels doen helemaal niet moeilijk met ruilen.
Alleen wel mooi balen dat ze zo snel door het geheugen heen waren. :(

And The Only One

• dizzytal
  • Niet online
Op vrijdag 24 november 2000 23:01 schreef meendering het volgende:

[..]
:? Hoe kom je daarbij???

NoRRoD doet nooit moeilijk met ruilen....
Nog nooit in Zwolle geweest zeker??

Die "kleine" (sorry weet z'n naam niet) kun je nog wel hebben want die loopt er al een tijdje rond, al kon ie mee een jaar of anderhalf terug niet vertellen of mijn toen nieuw aan te schaffe AMD K6-2 400 een CXT core had of niet...

Maar de rest, loopt daar ook zo'n nieuwe jongen (donkere korte krullen) rond, moet alles vragen aan "die lange" (sorry weet ook zijn naam niet)

Jaartje terug 128MB gekocht, thuis gekomen bleek maar 64MB te werken. Direct weer terug (weer 30km, heen en terug, met de auto) Oh ja dat kwam wel vaker voor...moet opgestuurd! worden voor test, mooi niet dus he... blijve zeuren kreeg toch maar direct een nieuwe mee.

Later nog eens voor iemand 64 MB mee genomen, ook stuk (werkt helemaal niet).
"sorry meneer, dat kunnen we niet direct testen (te druk, neemt hooguit 2 minuten in beslag, inbouwen starten, ding begint te piepen als een gek... klaar.)heel lang blijven zeuren over 30km reizen, pc niet kunnen gebruiken, uurtje later toch maar geruild ze waren me zeker zat (wat wil je winkel vol met klanten en 1 die daar stennis staat te schoppen >:) )

Nee geen geheugen (of wat dan ook) van Norrod meer voor mij..

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Heb in zwolle jaartje trug ook 64mb gehaald was ook kaduk , kreeg gewoon een nieuwe mee,
maar toen werkten er nog toffe lui , nu zijn er allemaal nieuwe lui en doen heel moeilijk over als je iets wilt ruilen :(

Verwijderd

bij norrod in zwolle werken nu allemala v die broekies, die net achter de pc van hun pappie mogen... jammer maarja, heb er nog nooit wat niet werkends gehaalt.. en mij 64 mb die ik op hcc (vrijdag rond 3 uur) heb gehaalt is zeker niet kapot...

Verwijderd

Ik heb een keer 2x 64 mb bij norrod gehaald omdat de 128 dimmetjes opwaren. kon ik gewoon eenweek later weer om ruilen voor 1 128 mb dimm (in zwolle). maar ja ik had toen ook met de eigenaar van die zaak te maken... Had eerst een uur dom lopen auwehoeren met die lui :).

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
de oplossing

zondag is een vriend van me naar de hcc geweest en heeft mijn dimm meegenomen maarja toen washet natuurlijk op,..nu kan ik hem in zwolle (dichtst bij mij) omruilen want het was wel bekend dat er een wat mindere partij geheugen was zeiden ze toen ik ze aan de telefoon had,...dom om te zeggen natuurlijk maargoed,....ze waren nu in de winkel ook niet meer op voorraad maar volgende week dinsdag zijn ze er weer en dan kan ik hem omruilen,.....gelukkig hoe alles toch nog goed kwam

• sharkzor
  • Laatst online: 11-08 14:46
kan het ook zijn dat die norrod dim je mobo sloopt?

ik heb wel zitten kutten met m'n processor en een golden orb, maar hij detecteerd nog wel gewoon de proc. soms komt hij ook nog wel in het win ME opstart scherm, dus je zou eerder zeggen geheugen (kan denk ik niet, heb geheugen uit andere pc geprobeert) of moederbord....

owja, m'n streepjes stonden eerst verkeerd op m'n thunderbird, en toen begon hij te piepen. misschien kan dat fataal zijn geweest???

Verwijderd

Kan maar 1 ding zeggen :

hcc-test team...

ps. Heb dat geheugen ook gekocht (128 mb/133) stond 64*12 / en op hun eigen stikker 128-133 op... is gewoon 128mb (133 kan ik niet nagaan) B-)

Verwijderd

Norrod verkoopt wel meer kapotte en gare dingen, mijn IBM DTLA 307045 is ook al helemaal gaar, thuisgekomen met dat ding bleek er ook een enorme scheur in het zilveren zakje te zitten wat uiteraard helemaal luchtdicht verpakt moet zijn.
Pagina: 1