Kan zijn dat dit niet de juiste plaats is, in dat geval excuses...
Ik heb al gezocht (*) maar helaas niet gevonden wat ik zocht:
Mijn Disk Manager onder NT4 geeft 1 schijfnaam in rode tekst weer. Dit is me nooit eerder opgevallen en ik weet niet of het een probleem aangeeft of alleen een leuk kleurtje is.

De schijf hangt in een (software)mirror en is daarom zelf paars(ig?) van kleur. Maar zoals je ziet is de "omschrijving" rood. Dit kan dus zijn omdat 'ie in een raid hangt of omdat 'ie "defect" of "corrupt" is ofzo.
Ik kan
• me niet veroorloven om de raid effe "aan te passen"
• laat staan die schijven formatteren of whatever
• liever niet rebooten
• in het eventlog niks "engs" vinden onder alle 3 de logs
• op google groups niks vinden (*)
• op google niks vinden (*)
• in de diskmanager helpfile niks vinden (*)
en wil eigenlijk alleen weten of er iets loos is, of dat ik me zorgen om niks maak...
OS is overigens (zoals eerder vermeld) NT4 / SP 6a
* of ik zoek verkeerd
Ik heb al gezocht (*) maar helaas niet gevonden wat ik zocht:
Mijn Disk Manager onder NT4 geeft 1 schijfnaam in rode tekst weer. Dit is me nooit eerder opgevallen en ik weet niet of het een probleem aangeeft of alleen een leuk kleurtje is.

De schijf hangt in een (software)mirror en is daarom zelf paars(ig?) van kleur. Maar zoals je ziet is de "omschrijving" rood. Dit kan dus zijn omdat 'ie in een raid hangt of omdat 'ie "defect" of "corrupt" is ofzo.
Ik kan
• me niet veroorloven om de raid effe "aan te passen"
• laat staan die schijven formatteren of whatever
• liever niet rebooten
• in het eventlog niks "engs" vinden onder alle 3 de logs
• op google groups niks vinden (*)
• op google niks vinden (*)
• in de diskmanager helpfile niks vinden (*)
en wil eigenlijk alleen weten of er iets loos is, of dat ik me zorgen om niks maak...
OS is overigens (zoals eerder vermeld) NT4 / SP 6a
* of ik zoek verkeerd
[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 28-05-2003 01:16 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij