Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bovenkant Antec sx1040 loskrijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je de bovenkant van een antec sx1040 loskrijgt?

Hij zit geloof ik alleen maar met van die klinknagels vast? Is er een goede manier om deze te verwijderen en zo ja, als ik hem er weer op wil moet ik zker gaan boren ofzo?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

de bovenkant zit volgensmij vast met popnagels als ik me niet vergis. je kan dan met een boor het doorboren en later weer met popnagels en een popnageltang weer vast maken..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 19:36
Wat je zou kunnen doen is het volgende:

Met een passend metaalboortje eerst alle klinknagels eruit boren.Let er daarbij wel op dat je hardware niet in de kast zit, dit in verband met slijpsel van de klinknagels.Dat zou later contact op b.v je mobo kunnen gaan maken.

Daarna kan je doen wat je maar wil met je "losse"bovenkant, ik zou hem daarna vast zetten met boutje moertje, ipv weer met klinknagels.Mocht je dan nog eens over willen doen dan scheelt dat weer wat werk...... :)

Denk er ook goed om dat als je geen hardware in je kast hebt zitten op het moment zelf dat je hem wel heel goed grondig reinigt op slijpsel, elektrische onderdelen houden niet zo van kortsluiting...... :P

lamma reset tim was me te snel af :P
maar ik heb meer getikt....................... :9

[ Voor 10% gewijzigd door Cybersijp op 28-05-2003 01:22 . Reden: resettim was me te snel af :P ]

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

[search="popnagels verwijderen"]

Verwijderd

AcouSE schreef op 28 May 2003 @ 07:42:
[search="popnagels verwijderen"]
Uhhm, die link klopt niet helemaal.
Tenzij je op vakantie wilt naar Spanje, Griekenland etc ....

Dit is een betere link:
[search=popnagels verwijderen]

Verwijderd

Topicstarter
Jah srry ik was met me domme hoofd (nja t was laat! :) ) aan t zoeken naar klinknagels |:(
Pagina: 1