You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Heel stom idee misschien maar heb je al eens diezelfde diskette met vern**kte bestand in je bak teruggestopt en vervolgens weer Word gestart?
Met een beetje mazzel zal hij dan een melding geven dat hij een bestand niet goed had afgesloten oid en vragen of je hem wil opslaan of verwijderen.
It's a long shot; ik post dit puur op de gok; iets wat ik eerst zou proberen.... maar het is een kleine handeling; poging waard?
Met een beetje mazzel zal hij dan een melding geven dat hij een bestand niet goed had afgesloten oid en vragen of je hem wil opslaan of verwijderen.
It's a long shot; ik post dit puur op de gok; iets wat ik eerst zou proberen.... maar het is een kleine handeling; poging waard?
Ik zou gewoon een goede diskette nemen, daarop een bestand maken met dezelfde naam als je beschadigde bestand. Dan door word laten openen en braaf aflsuiten
Verwijderd
Dat komt, omdat er in het menu, als je klikt op bestand, daar ook de laatst geopende bestanden staan. Die worden bij het starten van Word ook opgezocht.
FF zoeken op die bestandsnaam naar de verwijzing in het register, verwijderen en dan zou het weg moeten zijn
FF zoeken op die bestandsnaam naar de verwijzing in het register, verwijderen en dan zou het weg moeten zijn
als ik disk er weer instop en bestand probeer te openen ziet word wel dat bestand word eerder liet crashen dus dan vraagt hij heel beleefd of ie het dan wel moet openen.
en laast geopende bestanden stond ie al niet meer tussen, had ondertussen al weer stuk of 10 word files geprobeerd.
en register ja hmm, had meteen register geopend en gezocht op "kleding" en kleding.doc maar niet te vinden (zo heet het word bestand, maar dat spreekt voor zich zelf natuurlijk
)
en laast geopende bestanden stond ie al niet meer tussen, had ondertussen al weer stuk of 10 word files geprobeerd.
en register ja hmm, had meteen register geopend en gezocht op "kleding" en kleding.doc maar niet te vinden (zo heet het word bestand, maar dat spreekt voor zich zelf natuurlijk
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
Heb hier een Engelse Word... Ik zal proberen te vertalen; kweenie of de NL-versie dezelfde tabbladen heeft.
Tools => Options => General => Recently User File List (en dan vinkje weghalen).
Extra => Opties => Algemeen => Recente Bestanden (en dan vinkje weghalen).
Tools => Options => General => Recently User File List (en dan vinkje weghalen).
Extra => Opties => Algemeen => Recente Bestanden (en dan vinkje weghalen).
Pagina: 1