Toon posts:

Hotmail.com / MSN.com

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Waarom heeft hotmail 2 domeinen in gebruik voor haar e-mail dienst, en maakt het wat uit welke van de twee je kiest?

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
1. Geen idee
2. Met de eerste krijg je een @hotmail adres en de 2e een @msn.com adres

:)

Verwijderd

ja, het zijn 2 aparte mailadressen, die los van elkaar staan...

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Hotmail is altijd al voor de email geweest (naamsbekendheid)

en sinds Microsoft er een beetje van overtuigd is dat internet alleen nog maar uit het "MicroSoft Network" bestaat, kan je ook msn.com adressen krijgen.

Maakt verder niks uit.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vroeger was hotmail niet van Microsoft en MSN is altijd van Microsoft geweest, die hebben ze op een of andere manier bij elkaar gehutseld.

Als je bv nog Windows 95(A) installeert dan krijg je ook wat meuk over MSN :)

C:\>_

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 09:57

PromWarMachine

Forsaken Archer

Waarschijnlijk omdat MSN.nl een onderdeel van Microsoft is. Als je dan geen .nl maar .com typt, ga je alsnog naar 'iets' van Microsoft? :?

En @msn.com, @hotmail.com, @passport.com is eigenlijk allemaal gelijk. Bij alle adressen krijg je namelijk automatisch een Passport, met dat Passport kun je op alle Microsoft diensten inloggen.

Qua functionaliteit maakt het niets uit, volgens mij...

Dividend for Starters

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:31
Als je met de MSN Explorer in XP een nieuw account aanmaakt krijg je bij standaad een @msn.com adres... Het vage is alleen dat mail account erop nog nooit gewerkt heeft. :?

Verwijderd

Topicstarter
Uhm... Hoe bedoel je dat?

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 13:20
Ik de UK is MSN gewoon een ISP van MS. Kunnen die engelse rakkers fijn hun mail controleren bij Hotmail.com ;)

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 22:25
PromWarMachine schreef op 27 May 2003 @ 23:55:
Waarschijnlijk omdat MSN.nl een onderdeel van Microsoft is. Als je dan geen .nl maar .com typt, ga je alsnog naar 'iets' van Microsoft? :?

En @msn.com, @hotmail.com, @passport.com is eigenlijk allemaal gelijk. Bij alle adressen krijg je namelijk automatisch een Passport, met dat Passport kun je op alle Microsoft diensten inloggen.

Qua functionaliteit maakt het niets uit, volgens mij...
Overigens is het ook mogelijk een passport toe te wijzen aan elk willekeurig ander e-mail adres van alle providers.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:09

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Overigens werkt @hotmail.com via Outlook bij mij wel en @msn.com krijg ik via Outlook niet werkend..
Dus mocht je dat van plan zijn, controleer dat dan wel even, mij lukt het iig niet.

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 22:25
HaaZ schreef op 28 May 2003 @ 17:22:
Overigens werkt @hotmail.com via Outlook bij mij wel en @msn.com krijg ik via Outlook niet werkend..
Dus mocht je dat van plan zijn, controleer dat dan wel even, mij lukt het iig niet.
Damn. Dat heb ik ook. Verdomd irritant.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
Nog een verschil, als je met een MSN.com account op hotmail inlogt dan kun je je profiel niet wijzijgen.
Pagina: 1