Bij mxstream vragen waarom je 56k6 modem sneller is met downloaden...
Advanced sheep-counting strategies
uhhhhh, geen idee, misschien kunt u de postcode-test doen op een van onze computers?
maar lef heeft ie wel gehad: op de liyama stand staan 4 monitoren op een plank. daarom heen zwerven een stuk of 5 medewerkers van liyama, en tientallen hcc-bezoekers.
en toch heeft iemand gewoon die monitor losgekoppeld, en is er mee aangewandeld zonder dat iemand het heeft gezien
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
ach plenty more where that came from
Geef mij maar een Warsteiner.
Langs zo'n 386 of 486'je lopen waar DOS 5.0 ofzo aan staat. dan snel format c: /q intikken. en weglopen
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
het is gisteren gebeurt bij de Mc. we liepen uit het restaurant en ik had zonder reden een ijshoorntje gekocht, en pats zo op het hoofd van een maat van mij gezet
das pas vriendschap
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Of zeggen dat je de macs muizen ff op linkshandig hebt gezet terwijl ze maar 1 muisknop hebben??
Vragen waarom een gozer duurder is dan zijn buurman??
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Verwijderd
en dan zo in je broek laten vallen
ik heb er al een keer in rond gereden.Op zaterdag 25 november 2000 08:57 schreef yam'ha het volgende:
Ik heb in de Mycom ferrari gezeten
:z:z
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ik had twee stukken appeltaart.Op zaterdag 25 november 2000 19:49 schreef Burat het volgende:
appeltaart eten bij XS4all
begin (ochtend) en na drieen.
overigens bij veronica zag ik daar toen ook nog een leuke meid kijk dat is nou mooi meegenomen.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Bij WorldOnline stond de F1 van Villeneuve. Alleen hier hoefde je niet alleen naar te kijken, je kon er gewoon omheen lopen en aanraken!Op zaterdag 25 november 2000 20:50 schreef Decs het volgende:
Red Devil zuipen bij 12Move, en check de Ferrari F1-bolide
Dus nog een leuk iets dat je kunt doen: instappen, race-geluiden maken
Allen met m'n 1m90 zijn zulke dingen niet voor mij weggelegd