"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
t.net plans lezenYohan schreef op 27 May 2003 @ 22:32:
De laatste update over de Usermerge stamt al weer van 10 april. Hoe staat het er inmiddels voor? Is het misschien een idee om een kleine 'update'-pagina te openen waarop heel summier de actuele stand van zaken 1 keer per week ff wordt geupdated?
daar wordt het ook vaak bijgewerkt
Echter het lijkt wel alsof het stil ligt, en daar kan ik me wel in vinden, aangezien we er sinds 10 april dus niet echt meer wat van gehoord hebben.
Uiteraard heb ik er alle vertrouwen in dat wij gewoon voldoende zijn geinformeerd enzo, maar ik begrijp Yohan ook wel
Voor zover ik weet is daar het wachten op en dan kan alles plaats gaan vinden op een nader te bepalen datum.Er is wel een script dat deze operatie op het forum uitvoert, maar het gedeelte voor de frontpage is er helaas nog niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Wouter Tinus op 27-05-2003 23:46 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Niet dat ik problemen heb met het feit dat je graag admin wil zijn.
http://hawvie.deviantart.com/
Lol. Heb em al zolang als ik op GoT zit, en er nooit een opmerking over gehad dus zal wel los lopenHawVer schreef op 28 May 2003 @ 17:10:
Yohan je usericon lijkt mij redelijk verwarrend voor mensen die hier nog maar net zijn gekomen.
Niet dat ik problemen heb met het feit dat je graag admin wil zijn.
Verwijderd
En daarom ben je het niet.Yohan schreef op 28 May 2003 @ 17:37:
[...]
Lol. Heb em al zolang als ik op GoT zit, en er nooit een opmerking over gehad dus zal wel los lopenEn ja wil heeeeeel graag mod worden
Precies. Mensen die het graag willen zijn moeten et niet worden
Edit:
Ik ben al een paar keer benaderd maar ik heb daar geen tijd voor
[ Voor 16% gewijzigd door yohan op 28-05-2003 20:25 ]
Verwijderd
Right, met een ID van boven de 47k en 3 posts per dagYohan schreef op 28 mei 2003 @ 20:24:
[...]
Precies. Mensen die het graag willen zijn moeten et niet worden
Edit:
Ik ben al een paar keer benaderd maar ik heb daar geen tijd voor
En het openen van dit soort topics
En het gebruiken van dat icon
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2003 00:27 ]
Bullshit, wat heeft userid en x posts per dag er mee te maken???????? Iemand met een userid van 60k of hoger kan ook een goede mod zijn, en liever 3 goede posts per dag dan 10 keer een matige post.Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 00:26:
[...]
Right, met een ID van boven de 47k en 3 posts per dag
En het openen van dit soort topics
En het gebruiken van dat icon
NOFI, maar dat moet wel even gezegd worden...
't Ging hier over AdminAndré schreef op 30 May 2003 @ 00:36:
[...]
Bullshit, wat heeft userid en x posts per dag er mee te maken???????? Iemand met een userid van 60k of hoger kan ook een goede mod zijn, en liever 3 goede posts per dag dan 10 keer een matige post.![]()
NOFI, maar dat moet wel even gezegd worden...
Dat is natuurlijk onzin, maar dat traject kan jaren duren. Eerst wordt je dan waarschijnlijk mod, daarna kan je gewoon admin worden als daar behoefte aan isOsiris schreef op 30 mei 2003 @ 00:38:
[...]
't Ging hier over Adminen die wordt je sowieso niet, hoe goed je posts ook zijn etc
(toch?
)
maarja ben maar buitenstaander, maar om nou te zeggen dat je per defenitie geen admin kan worden vindt ik een beetje kortzichtig
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
moet je eens bij Harm kijken

Oftewel gezeur over admins en mods is onzin. Als je denkt dat een icon niet kan is daar SeM voor. En over dat je geen admin kunt worden; tja dat staat nu eenmaal in de faq he
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dit topic is gesloten.