MERGE: Update?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
De laatste update over de Usermerge stamt al weer van 10 april. Hoe staat het er inmiddels voor? Is het misschien een idee om een kleine 'update'-pagina te openen waarop heel summier de actuele stand van zaken 1 keer per week ff wordt geupdated?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Yohan schreef op 27 May 2003 @ 22:32:
De laatste update over de Usermerge stamt al weer van 10 april. Hoe staat het er inmiddels voor? Is het misschien een idee om een kleine 'update'-pagina te openen waarop heel summier de actuele stand van zaken 1 keer per week ff wordt geupdated?
t.net plans lezen :?

daar wordt het ook vaak bijgewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Cool! Iedere week melden dat er nog steeds aan gewerkt wordt lijkt mij wel een goed idee ja. :) Er is gewoon weinig over te melden en er is niet veel meer informatie beschikbaar dan al in .Plan's staat. Dus ik zie het nut eigenlijk niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

1x per week lijkt me erg veel ja, zeker als er niets te melden is (naar de users toe) lijkt me dat niet echt nuttig :+

Echter het lijkt wel alsof het stil ligt, en daar kan ik me wel in vinden, aangezien we er sinds 10 april dus niet echt meer wat van gehoord hebben.
Uiteraard heb ik er alle vertrouwen in dat wij gewoon voldoende zijn geinformeerd enzo, maar ik begrijp Yohan ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er is wel een script dat deze operatie op het forum uitvoert, maar het gedeelte voor de frontpage is er helaas nog niet.
Voor zover ik weet is daar het wachten op en dan kan alles plaats gaan vinden op een nader te bepalen datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Confirmed. De status is nog steeds hetzelfde en er is (dus) gewoon niets te melden :). We zijn ook nog niet door de in de laatste update genoemde tijdspanne heen :).

[ Voor 9% gewijzigd door Wouter Tinus op 27-05-2003 23:46 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
We wachten et maar af dan :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Yohan je usericon lijkt mij redelijk verwarrend voor mensen die hier nog maar net zijn gekomen.
Niet dat ik problemen heb met het feit dat je graag admin wil zijn. :p

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
HawVer schreef op 28 May 2003 @ 17:10:
Yohan je usericon lijkt mij redelijk verwarrend voor mensen die hier nog maar net zijn gekomen.
Niet dat ik problemen heb met het feit dat je graag admin wil zijn. :p
Lol. Heb em al zolang als ik op GoT zit, en er nooit een opmerking over gehad dus zal wel los lopen :) En ja wil heeeeeel graag mod worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op 28 May 2003 @ 17:37:
[...]

Lol. Heb em al zolang als ik op GoT zit, en er nooit een opmerking over gehad dus zal wel los lopen :) En ja wil heeeeeel graag mod worden :+
En daarom ben je het niet. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 19:21:
[...]

En daarom ben je het niet. :Y)
Precies. Mensen die het graag willen zijn moeten et niet worden :P

Edit:

Ik ben al een paar keer benaderd maar ik heb daar geen tijd voor :7

[ Voor 16% gewijzigd door yohan op 28-05-2003 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op 28 mei 2003 @ 20:24:
[...]

Precies. Mensen die het graag willen zijn moeten et niet worden :P

Edit:

Ik ben al een paar keer benaderd maar ik heb daar geen tijd voor :7
Right, met een ID van boven de 47k en 3 posts per dag :P
En het openen van dit soort topics
En het gebruiken van dat icon

:P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2003 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 00:26:
[...]
Right, met een ID van boven de 47k en 3 posts per dag :P
En het openen van dit soort topics
En het gebruiken van dat icon

:P
Bullshit, wat heeft userid en x posts per dag er mee te maken???????? Iemand met een userid van 60k of hoger kan ook een goede mod zijn, en liever 3 goede posts per dag dan 10 keer een matige post. :|

NOFI, maar dat moet wel even gezegd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
André schreef op 30 May 2003 @ 00:36:
[...]

Bullshit, wat heeft userid en x posts per dag er mee te maken???????? Iemand met een userid van 60k of hoger kan ook een goede mod zijn, en liever 3 goede posts per dag dan 10 keer een matige post. :|

NOFI, maar dat moet wel even gezegd worden...
't Ging hier over Admin B) en die wordt je sowieso niet, hoe goed je posts ook zijn etc :P (toch? :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Osiris schreef op 30 mei 2003 @ 00:38:
[...]

't Ging hier over Admin B) en die wordt je sowieso niet, hoe goed je posts ook zijn etc :P (toch? :) )
Dat is natuurlijk onzin, maar dat traject kan jaren duren. Eerst wordt je dan waarschijnlijk mod, daarna kan je gewoon admin worden als daar behoefte aan is

maarja ben maar buitenstaander, maar om nou te zeggen dat je per defenitie geen admin kan worden vindt ik een beetje kortzichtig :P

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gaat het weer over modje/admin worden?

moet je eens bij Harm kijken O-)

Oftewel gezeur over admins en mods is onzin. Als je denkt dat een icon niet kan is daar SeM voor. En over dat je geen admin kunt worden; tja dat staat nu eenmaal in de faq he :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:16

Predator

Suffers from split brain

Gaat dit nu nog ergens over ?
Niet echt :P

Wouter & Harm hebben de vraag hier reeds beantwoord en verder gaat dit hier ook erg offtopic :)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.