Post hier je ADSL provider + pingtijden in online games

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• IzoOoo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06-2021
Ik ben benieuwd wat jullie voor een ping hebben bij het spelen van online games, omdat ik zelf binnenkort adsl krijg wil ik graag op de hoogte zijn.
Vermeld even het spel,je ISP en je ping die je ingame ziet.

Verwijderd

Dit is compleet onzin, ping tijden zijn van veel meer afhankelijk dan je provider. Je lokatie zegt bijv al meer.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Ping is afhankelijk van tijd, provider, plaats, de gameserver etc etc

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 22:25
Pingtijd hangt vooral af van de gameserver idd.

Je kan beter onafhankelijke pingtests doen op speedsuite.net ofzo. Daar staan overigens ook al overzichten van pingtijden per provider.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• IzoOoo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06-2021
JIJ vind het onzin.. ik niet. Ik ben gewoon benieuwd naar de prestaties van de providers.. zo kan ik iig een beetje een beeld krijgen van de pingtijden.
Ligt ook wel aan de gameservers maar ik wil +- jullie gemiddelde ping weten.

[ Voor 21% gewijzigd door IzoOoo op 27-05-2003 21:35 ]

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Ik kan alleen zeggen dat ik in Didam met Xs4all Fast een 12ms ping *ERG* goed vind! Didam is 5 minuten vanaf de duitse grens.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Denk dat het vrij nutteloos is een opsomtopic hiervoor te gaan starten.
Het heeft vaak ook heel veel met de gespeelde game, het tijdstip en misschien ook aan de manier waarop je de boel bij jezelf aangesloten hebt. Er zijn teveel factoren.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 15:20

Godjira

To infinity and beyond!

Nogal een nutteloze topic. Je krijgt zo totaal geen inzicht in de betere ADSL providers. Kijk voor goede vergelijkingen op Speedtest.

Profile

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Verander topic titel naar, "wat zijn jou speedtest tijden?" :P :+

[ Voor 35% gewijzigd door vacuumcleaner op 27-05-2003 21:38 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 22:25
Verander de topictitel naar: kijk es op www.speedtest.nl voor pingtijden ;)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ping testen..dat hangt ook af van welke game je doet. In CS haal ik zo'n 50 bij meeste servers 40 bij nederlandse. Maar ga ik in bijvoorbeeld C&C: Generals online doen dan ligt dat heel anders!

There is no place like ::1

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Topics met pingresultaten hebben we hier al genoeg gehad. En nee, ik ga deze niet open laten met de nadruk op de speedtest tijden, omdat je die al op de site van Speedtest kan bekijken.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.