Ik heb een scriptje gemaakt om een (CSV)bestand dat op een andere server staat in te lezen.
dr is alleen 1 probleempje en dat is dat dat maar om een bepaalde tijd kan. Als je dus op je pagina komt, en dan geljik op refresh drukt, krijg je deze foutmelding:
Als ik het bestand op de server copieer en vdan op laat vragen werkt het wel.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt!
edit: het wordt nog vager, want in de logs staat dat het bestand wel degelijk opgehaald wordt!
dr is alleen 1 probleempje en dat is dat dat maar om een bepaalde tijd kan. Als je dus op je pagina komt, en dan geljik op refresh drukt, krijg je deze foutmelding:
Het script om het bestand in te lezen is dit:Warning: php_hostconnect: connect failed in /mnt/bootdev/router/www/index.php on line 47
Warning: file("ftp://...@192.168.0.2:5021/info/MBM 5 Interval Log.csv") - Bad file number in /mnt/bootdev/router/www/index.php on line 47
PHP:
1
2
3
| $regels = file('ftp://mbm@192.168.0.2:5021/info/MBM 5 Interval Log.csv'); $sysinfo = explode(";", $regels[1]); echo "last updated:".$sysinfo[1]; |
Als ik het bestand op de server copieer en vdan op laat vragen werkt het wel.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt!
edit: het wordt nog vager, want in de logs staat dat het bestand wel degelijk opgehaald wordt!
[ Voor 9% gewijzigd door Ethnocentrix op 27-05-2003 21:33 ]
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.