Toon posts:

[HD] >32 Gb als 2nd HD.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK ... ter verbetering van mijn vorige post de volgende beschrijving ...

De HD die erbij moet, is een Maxtor 80 Gb ... die komt als 2e HD in het systeem ...
De eerste is een 8 Gb (Seagate) en werkt prima ...
Omdat de HD de POST van het systeem liet hangen vanwege de te grote capiciteit heb ik er, volgens de site van Maxtor, netjes ervoor gezorgd dat deze opgepakt wordt alszijnde een 32 Gb HD ...
Vervolgens schijnt het dat je dan DDO (Dynamic Drive Overlay) moet installeren op de schijf waarvan je boot ... ze gaan bij de beschrijving altijd er vanuit dat je je nieuwe harde schijf de enige is in je systeem en helemaal kaal begint ...

Zover ik begrijp moet men (zowel met de tools van Seagate als Maxtor) de harde schijf eerst formatteren voordat DDO geinstalleerd wordt ...

Vandaar deze redenen dat ik naar een mogelijkheid zoek dat DDO geinstalleerd kan worden zonder format ...

Verwijderd

Ik heb op een celeron 300 een 80Gb Maxtor kunnen installeren door de gegevens van een 32gb in te vullen. Dus niet de HD automatisch te laten detecteren, want dan loopt de pc vast. Windows XP maakt vervolgens van de 32 gb een 80gb schijf van. Werkt perfect.

Verwijderd

volgens mij heb jij op new topic ipv post reply gedrukt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 20:44:
volgens mij heb jij op new topic ipv post reply gedrukt?
Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar dit topic is door de TS opnieuw opgestart