http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Verwijderd
op zich trekt die laptop niet de volle 100% van je lader als die aan het laden is. Maar als je gaat laden er op werkt is het denk ik wel meer als 3.65 wat die vraagt. Persoonlijk zou ik het niet doen
Verwijderd
als je tijd hebt om verder te zoeken kun je dat beter doen
je laptop zal bijzware belastingen mischien wel de voledige 4,74 A nodig hebben. ik zie geen voordeel in een lichtere lader.
Een zwaardere lader is geen probleem.
je laptop zal bijzware belastingen mischien wel de voledige 4,74 A nodig hebben. ik zie geen voordeel in een lichtere lader.
Een zwaardere lader is geen probleem.
Ok thanx u 2
Het leek mij ook niet goed, dit is nu bevestigd.
Bedankt.
Klote dat ik met medion niet verder kom dan eindeloos mailen en bellen en dan telkens een bestelbon thuis/mail krijg voor een 220 adapter....
Kennelijk is er geen car-adapter voor dit monstertje....
Het leek mij ook niet goed, dit is nu bevestigd.
Bedankt.
Klote dat ik met medion niet verder kom dan eindeloos mailen en bellen en dan telkens een bestelbon thuis/mail krijg voor een 220 adapter....
Kennelijk is er geen car-adapter voor dit monstertje....
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Verwijderd
Niet kopen. Op momenten dat je laptop die 4,74 A nodig heeft gaat die proberen die uit de voeding te trekken. Als die laatste daar niet tegen beveiligd is zal die doorbranden of tenminste sneller verouderen. Of een zekering eruit blazen.
(Nu heb ik zelf een 220v->110v trafo, 250 W maar de 2A zekering vervangen door 4A voor m'n stereo, gaf geen problemen maar dat is dan ook alleen maar een spoel van een paar kilo)
(Nu heb ik zelf een 220v->110v trafo, 250 W maar de 2A zekering vervangen door 4A voor m'n stereo, gaf geen problemen maar dat is dan ook alleen maar een spoel van een paar kilo)
Notsonewbie: officieel doen wij geen ondersteuning voor de MD5400 maar ik heb vanavond (toevallig, voor een andere klant) al onze adapters eens nagekeken. En volgens mij zat er ook een tussen die 19V 4,74A levert.
Ik weet niet meer bij welke NB die wel hoort en ik kan pas vrijdag weer checken, of ik moet een collega vragen, maar als je nou eens opbelt onder het mom van ik zo'n NB die bij ons thuishoort...
Ik weet niet meer bij welke NB die wel hoort en ik kan pas vrijdag weer checken, of ik moet een collega vragen, maar als je nou eens opbelt onder het mom van ik zo'n NB die bij ons thuishoort...
edit:
Kan trouwens ook zo zijn dat de adapter helemaal niet bij een NB hoort die wij ondersteunen, maar ergens anders vandaan komt...
Kan trouwens ook zo zijn dat de adapter helemaal niet bij een NB hoort die wij ondersteunen, maar ergens anders vandaan komt...
[ Voor 16% gewijzigd door lordsnow op 27-05-2003 22:54 ]
NIET DOEN !!!!
Ik heb zelf ook een Medion MD5400 en mijn voeding wordt al loeiheet. Helemaal als ik aan het laden ben en ook nog eens aan het gamen ben etc.
Een voeding die NOG lichter is zal nog heter worden en dus nog sneller doorbranden !.
Het langzamere laden is bullshit want het langzamere laden houdt in dat de voeding niet meer kan leveren dan de laptop vraagt en dan zakt het voltage en wordt de voeding overbelast met als gevolg dat je plop hoort en je voeding in de container kan.
Ik raad je aan om een originele voeding te kopen of anders een voeding die meer vermogen kan leveren.
Specs van mijn voeding:
FSP GROUP INC.
MODEL NO.: FSP090-1ADC21
P/N.: 40001966
AC INPUT: 100-240V~, 1.6A 50-60Hz
DC OUTPUT: 19.0V = 4.74A MAX (90W MAX)
Ik heb zelf ook een Medion MD5400 en mijn voeding wordt al loeiheet. Helemaal als ik aan het laden ben en ook nog eens aan het gamen ben etc.
Een voeding die NOG lichter is zal nog heter worden en dus nog sneller doorbranden !.
Het langzamere laden is bullshit want het langzamere laden houdt in dat de voeding niet meer kan leveren dan de laptop vraagt en dan zakt het voltage en wordt de voeding overbelast met als gevolg dat je plop hoort en je voeding in de container kan.
Ik raad je aan om een originele voeding te kopen of anders een voeding die meer vermogen kan leveren.
Specs van mijn voeding:
FSP GROUP INC.
MODEL NO.: FSP090-1ADC21
P/N.: 40001966
AC INPUT: 100-240V~, 1.6A 50-60Hz
DC OUTPUT: 19.0V = 4.74A MAX (90W MAX)
Pagina: 1