• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Ik heb een Nokia 6100 (kleurenscherm) en het valt me eigenlijk sinds kort op dat bij een volledig witte achtergrond er een soort gelige vlek/waas boven in het schermpje zit. Er zijn geen dooie pixels en het ding is niet gevallen.

Het is geen heel scherp begrensde vlek, maar ik vind het wel storend

Zijn er meer mensen die iets dergelijks hebben of zijn er mensen die weten hoe zoiets kan ontstaan en of je er iets aan kunt doen??

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Frontje vies misschien? Ff loshalen en met een zachte doek schoonmaken ?
Hoe zoiets ontstaan kan -> condens? :D

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien heb je hem in de zon gelegd? (Scherp) zonlicht kan dit veroorzaken.

Een tijd uit de zon laten helpt misschien wel, maar het kan ook zijn dat de schade permanent is... :/

[ Voor 4% gewijzigd door AtHomer op 27-05-2003 20:45 ]

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Het ligt niet aan een vies frontje of glas en hij heeft zeker niet in de zon gelegen. Het is ook maar een klein gelig vlekje maar ik ben bang dat't wel eens groter zou kunnen worden.

Verwijderd

Ga gewoon ff langs een nokia service point..

Als het zo is als je zegt en er geen sprake van valschade of wat dan ook,
dan zullen ze er vast wel een ander scherm in zetten..

Verwijderd

bij mij viel het me laatst op als ik recht naar me scherm kijk dat t beeld heldere kleur(normale) heeft en als ik een beetje schuin van ondere kijk dan krijg ik een gelige kleur in het beeld , misschien is het normaal maar wil f voor de zekerheid weten want t valt me pas net op en is op zich best wel storend als ik m gebruik en beweeg m beetje en dan zie ik steeds die verschillende kleuren die je alleen ziet vanaf een bepaalde inkijk hoek,
Pagina: 1