Yep
Hopelijk maakt hij de belofte die hij nu doet waar
Hopelijk maakt hij de belofte die hij nu doet waar
Hallo zeg... het is de laatste tijd wel weer raak zeg maar...
Waarom is dat toch de hele tijd?
Ze kunnen mij niet wijsmaken dat het steeds de hardware is die kapot gaat?
db corrupt?
Ze kunnen mij niet wijsmaken dat het steeds de hardware is die kapot gaat?
db corrupt?
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Kunnen ze het runnen van de stats niet via clients verdelen over meerdere computers? >:)>:)>:)>:)>:)>:)>:) Zeg maar een stalletje in je systray voor het statsgedeelte
En nog steeds geen .plan 
Nu blijf ik op F5 drukken terwijl het toch een kleine moeite is (lijkt me) om iig iets van informatie te geven!
Nu blijf ik op F5 drukken terwijl het toch een kleine moeite is (lijkt me) om iig iets van informatie te geven!
Intentionally left blank
Hmm is nog niet eens zo'n slecht ideeOp vrijdag 24 november 2000 23:54 schreef collin het volgende:
Kunnen ze het runnen van de stats niet via clients verdelen over meerdere computers? >:)>:)>:)>:)>:)>:)>:) Zeg maar een stalletje in je systray voor het statsgedeelte
Swel jammer dat de stats zo laat zijn. Toch is het een tijd gelee toch steeds goed gegaan. Voor degene die graag zn stats wilt zien is het toch baluh. Misschien komt het gewoon dat de laatste tijd de rates ontzetend omhoog zijn gegaan en dat ze ut niet echt meer aankunnen.
Verwijderd
De lol begint er nu toch wel aardig af te raken. De ene dag zijn de stats om 8.00 uur klaar, dan denk je nou al zal ut toch wel een keer beter gaan en dan duurt ut weer 2 dagen voordat de volgdene statsrun klaar is.
Begin nou niet allemaal te zeuren dat ut allemaal liefdewerk en weet ik veel wat is want dat excuus begint me aardig de keel uit de hangen. Op deze manier is dit het laatste project van D.net waar ik aan meedoe en dat wil ik nou ff kwijt.
welterusten allemaal!!!!!
Begin nou niet allemaal te zeuren dat ut allemaal liefdewerk en weet ik veel wat is want dat excuus begint me aardig de keel uit de hangen. Op deze manier is dit het laatste project van D.net waar ik aan meedoe en dat wil ik nou ff kwijt.
welterusten allemaal!!!!!
Pagina: 1