Ik zit met het volgens probleem. Ik heb een programma gemaakt, dat gebruik maakt van OpenGL. Nu vraag ik me dus af of iedereen dit ook zomaar kan draaien. Mijn doel OS'en zijn: Win 98, 2000, XP en NT. Omdat ik een installer voor de applicatie maak, kan dit misschien dus gedetecteerd worden.
Nou haal ik dit van de OpenGL site af:
Tot zover geen probleem denk ik, echter hiernaast lees ik over een programmaatje GLsetup, als ik het goed begrijp heb je dit alleen nodig als je een hardware acceleratie kaart gebruikt. Klopt dit, moet ik dit ook laten runnen tijdens de installatie van mijn programma? Of is dit nodig? Of zie ik het fout. Heeft iemand een duidelijke uitleg of link?
Nou haal ik dit van de OpenGL site af:
code:
1
2
3
4
| OpenGL v1.1 software runtime is included as part of operating system for WinXP, Windows 2000, Windows 98, Windows 95 (OSR2) and Windows NT. So you only need to download this if you think your copy is somehow missing. |
Tot zover geen probleem denk ik, echter hiernaast lees ik over een programmaatje GLsetup, als ik het goed begrijp heb je dit alleen nodig als je een hardware acceleratie kaart gebruikt. Klopt dit, moet ik dit ook laten runnen tijdens de installatie van mijn programma? Of is dit nodig? Of zie ik het fout. Heeft iemand een duidelijke uitleg of link?