[Dell inspiron 4150] doet niks meer :(

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 23:46

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Mijn laptop is vanuit slaapstand uitgegaan omdat de batterij leeg was na 10 dagen :D

Nu probeer ik hem aan te zetten met de lader maar dit lukt niet :(

ALs ik de lader los in het stopcontact heb brand het groene lichtje vel , plug ik hem dan in de laptop dan dooft het lichtje en gebeurt er niets meer :(

Ik heb Dell al geprobeerd te bellen maar daar zijn ze er niet iemand een idee :?

Ja man

• Bartje21
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-03 18:14
Al geprobeerd zonder batterij in de laptop? Kan zijn dat die eventueel kapot is en misschien teveel stroom trekt of zo.

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Heb ik net geprobeerd , maakte niks uit , als ik op de knop achterop de accu druk zie ik zelfs 2 leds spanning opgloeien :(

Ja man

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-04 10:13

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Hmmz, probeer eens de batterij uit de laptop te halen, even 10 minuten laten liggen en dan erin steken. Kun je ook meteen op de powerknop drukken als de batterij er toch uitligt.
Dit _kan_ werken, bij sommige laptops althans.
Misschien is de aansluiting van Accu/MoBo rot. Toch maar effe Dell bellen, misschien hebben deze nog een oplossing, anders ter reparatie aanbieden.

[ Voor 25% gewijzigd door Calitomnication op 27-05-2003 19:02 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Batterij ligt er nu even uit dan :)

Maar de lader lijkt geen spanning te accepteren zodra hij in de laptop wordt geplugt , hij geeft geen lichtje en wordt niet warm :(

Ja man

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

meet hen eens door met een mulitmeter of iets dergelijks, dan weet je meteen waar het euvel zit.

Canon Digital Ixus V3

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-04 10:13

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Dell bellen en lader switchen, lijkt me geen probleem van de laptop zelf. Tenzij het MoBo geen stroom accepteerd.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Ik heb 2 laders doen beide hetzelfde :(
meet hen eens door met een mulitmeter of iets dergelijks, dan weet je meteen waar het euvel zit.
De laptop neem ik aan :?

Ja man

Verwijderd

offtopic: nee je fiets :P

hehe maar nu ff serieus hij bedoeld met het 'euvel' waar het probleemje zit dus maybe werkt een onderdeeltje in je laptop niet meer... misschien is de aansluiten van de adapter naar laptop wel rot ?

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Eerder de lader, deze moet stroom leveren. Doet hij dit goed dan ligt het dus aan je laptop.

edit:

Oeps, las net dat je 2 laders hebt. Dan lijkt het me toch de laptop. Denk dat het dan gewoon een kwestie is van met Dell bellen.

[ Voor 26% gewijzigd door RawPeanut op 27-05-2003 19:24 ]

Canon Digital Ixus V3

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 21:57

tweakerbee

dus..?

Als de lader kapot is kun je je laptop of batterij beschadigen. Laat dus eerst controleren of die niet kapot is. Als je binnen de garantie zit kun je het beste het hele handeltje op laten halen (of met onsite garantie thuis laten fixen).
Dat geeft je de zekerheid dat je peperdure laptopje niet naar het hiernamaals geholpen wordt.

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1