hoi iedereeen
Ik heb een probleempje van de ene op de andere dag is mijn bios uit mijn pc gegaan. Het mobo is Abit type LX6. Is het nog mogelijk om het bios er weer in terug te krijgen.
Nou ik had de vorige dag op mijn pc gewerkt toen ik net klaar was viel de pc ineens uit. toen ik hem de volgende dag wilde op starten de hij niks alleen de ledjes van hdd en power bleven branden de monitor reageert ook niet niks dus
er zit 64 mb geheugen in processor is een Intel Celeron 300 MHZ
Video kaart is een asus V7100 Magic. er zitten twee hdd in een van 3 Gb en een van 8 Gb de Geluidskaart in een Creative Sound Blaster 128
Ik heb al een cmos clear geprobeerd ook heb ik het batterijtje al vervangen.
ik heb ook al het boekje van mobo door gelezen.
en ik heb zelf geen idee hoe ik het bios er weer in terug krijg
Martin
Ik heb een probleempje van de ene op de andere dag is mijn bios uit mijn pc gegaan. Het mobo is Abit type LX6. Is het nog mogelijk om het bios er weer in terug te krijgen.
Nou ik had de vorige dag op mijn pc gewerkt toen ik net klaar was viel de pc ineens uit. toen ik hem de volgende dag wilde op starten de hij niks alleen de ledjes van hdd en power bleven branden de monitor reageert ook niet niks dus
er zit 64 mb geheugen in processor is een Intel Celeron 300 MHZ
Video kaart is een asus V7100 Magic. er zitten twee hdd in een van 3 Gb en een van 8 Gb de Geluidskaart in een Creative Sound Blaster 128
Ik heb al een cmos clear geprobeerd ook heb ik het batterijtje al vervangen.
ik heb ook al het boekje van mobo door gelezen.
en ik heb zelf geen idee hoe ik het bios er weer in terug krijg
Martin
PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs