Toon posts:

XP taalbalk + Windows Messenger

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds enige tijd Window XP Pro NL en ben daar redelijk tevreden over. Heb alleen een paar kleine puntjes waar ik meer info over wil hebben.

Wanneer ik opstart verschijnen er 2 dingen waar ik me aan erger :

- Windows Messenger wordt automatisch gestart en ingelogd. Deze wil ik niet gebruiken want MSN Messenger werkt beter. Als ik in Messenger bij extra's/opties/voorkeuren aanklik dat hij niet uitgevoerd moet worden, dan start ie toch braaf op en logt in :(

- In de taakbalk verschijnt het werkbalkje taalkeuze (NL + toetsenbordje). Deze ordt tevens nog vervormd wanneer de rest van de icons naast de klok worden geladen. Heb deze ook al meerdere keren verwijderd maar blijft braaf terugkomen. Hoogst irritant.

Heeft iemand een oplossing voor deze problemen?

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 14:19
De "search" link kan wonderen doen. Er is al een paar honderden keren vernoemd hoe windows messenger te verwijderen.

In start - uitvoeren gewoon "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove" typen zonder de aanhalingstekens en windows messenger is weg.

Normaal als je met je rechtermuisknop op de taakbalk klikt en je kiest werkbalken en haalt het vinkje weg voor taalbalk, is het taal dingetje verdwenen. maar zal ook al vernoemd zijn op het forum.

Een beetje verlies heb je altijd...

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Hij wil hem niet uninstallen, hij wil de autostart weg B)

start -> uitvoeren -> msconfig :)

De 2e: als je erop dubbelklikt krijg je de balk los, daar zit ergens een knop waardoor ie permanent verdwijnt.

BlueForce: nee, dat werkt dus niet. De language bar blijft bij elke opstart terugkomen, ook al haal je het vinkje weg.

Verwijderd

Topicstarter
Vink dinkie heb ik dus al 100 keer gedaan. Wanneer ik opnieuw opstart staat ie er weer braaf.
Heb getest met ander werkbalkje... na opstarten is ie er, verwijder je hem dan is hij ook weg met een nieuwe boot...

Echt enkel dat taaldinkie dat vervelend doet...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 18:42:
[...]
Echt enkel dat taaldinkie dat vervelend doet...
Als je hem opent zie je 2 toetsenindelingen en talen staan.
Verwijder degene die niet gebruikt wordt en weg is ie ;)

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 14:19
Bij mij is dat van de eerste keer dat ik het uitvinkte nooit meer terug gekomen hoor.

Een beetje verlies heb je altijd...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 18:46:
[...]

of helemaal links naast de startknop, dan verandert ie ook niet.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 18:46:
[...]

dat was het ja! dan gaat windows immers niet meer kiezen. bedankt :)
Pagina: 1