Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Als je dat doet zit je met hetzelfde probleem, want de stilte/tikjes zitten in de MP3s zelf.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Waar brand je mee ? (Welk programma ?) En gaat het om de 'stiltes' tussen de nummers ? Bij bijvoorbeeld een mix ofzo ?!
de stilte voor zover ik weet niet. de gap tussen de tracks word bepaald door je brand programma. of je moet een andere stilte bedoelen natuurlijkdreeke schreef op 27 mei 2003 @ 18:17:
Als je dat doet zit je met hetzelfde probleem, want de stilte/tikjes zitten in de MP3s zelf.
ik weet niet wat voor tikjes je bedoeld, maar zou dit niet werken:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| PERFORMER "blaat"
TITLE "een titel"
FILE "track1.mp3" MP3
TRACK 01 AUDIO
TITLE "Track01"
PERFORMER "Unknown Artist"
INDEX 01 00:00:00
FILE "track2.mp3" MP3
TRACK 02 AUDIO
TITLE "track02"
PERFORMER "hoi"
INDEX 02 00:30:00 |
etc etc etc. Hetzelfde effect kan natuurlijk bereikt worden door de gaps tussen de tracks in de gui van het brandprogramma in te stellen. Bij nero de mp3 naar de tracklist slepen en dan bij zijn eigenschappen kijken (in de te branden lijst dus), daar kan je de gap op 0 seconden zetten.
Welke tikjes bedoel je trouwens? ik heb nooit last van tikjes bij gebrande mp3's
Ik brand met Nero. De tikjes tussendoor zijn geen 2 seconde stilte maar echt hele korte tikjes/schokjes. Je hoort echt de overgang naar het volgende nummer (in een mix dan
).
Als ik het met Winamp afspeel (zonder xfade of wat dan ook) loopt het wel goed over.
Wat betreft het schrijven van de cue sheet. Dat had ik al begrepen, maar ik ben dus op zoek naar een progje die het voor mij doet.
Als ik het met Winamp afspeel (zonder xfade of wat dan ook) loopt het wel goed over.
Wat betreft het schrijven van de cue sheet. Dat had ik al begrepen, maar ik ben dus op zoek naar een progje die het voor mij doet.
JA JIJ!!!
Heb je wel op dic at once gezet ipv track at once?
jij hebt het over pauzes, maar die staan in zo'n geval al op 0G33rt schreef op 27 May 2003 @ 18:49:
[...]
de stilte voor zover ik weet niet. de gap tussen de tracks word bepaald door je brand programma. of je moet een andere stilte bedoelen natuurlijk
ik weet niet wat voor tikjes je bedoeld, maar zou dit niet werken:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12PERFORMER "blaat" TITLE "een titel" FILE "track1.mp3" MP3 TRACK 01 AUDIO TITLE "Track01" PERFORMER "Unknown Artist" INDEX 01 00:00:00 FILE "track2.mp3" MP3 TRACK 02 AUDIO TITLE "track02" PERFORMER "hoi" INDEX 02 00:30:00
etc etc etc. Hetzelfde effect kan natuurlijk bereikt worden door de gaps tussen de tracks in de gui van het brandprogramma in te stellen. Bij nero de mp3 naar de tracklist slepen en dan bij zijn eigenschappen kijken (in de te branden lijst dus), daar kan je de gap op 0 seconden zetten.
Welke tikjes bedoel je trouwens? ik heb nooit last van tikjes bij gebrande mp3's
Het makkelijkste is gewoon je CD's als 1 mp3 rippen met de CUE erbij (of zo je backup downloaden
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
uiteraard.Eskimootje schreef op 27 mei 2003 @ 21:41:
Heb je wel op dic at once gezet ipv track at once?
Nu moet ik dat cdtje weer lenen....dreeke schreef op 27 mei 2003 @ 21:42:
[...]
jij hebt het over pauzes, maar die staan in zo'n geval al op 0
Het makkelijkste is gewoon je CD's als 1 mp3 rippen met de CUE erbij (of zo je backup downloaden)
JA JIJ!!!
Verwijderd
Maak eerst een image van de te branden cd.
Dus bij recorder voor harde schijf kiezen.
Als je image gemaakt is dan brand je deze op cd.
Ik heb in het verleden ook wel eens tikken tussen de nummers gehad.
Op deze manier zijn die tikken weg.
Probeer het eens en laat ff weten of het is gelukt.
Succes
Dus bij recorder voor harde schijf kiezen.
Als je image gemaakt is dan brand je deze op cd.
Ik heb in het verleden ook wel eens tikken tussen de nummers gehad.
Op deze manier zijn die tikken weg.
Probeer het eens en laat ff weten of het is gelukt.
Succes
Op die manier zijn inderdaad de tikken weg ja. Maar het gaat mij echt om het combineren van losse mp3's.
JA JIJ!!!
Pagina: 1